Kako je proteklo zatvaranje devetog LIFFE festivala?

Evo po prvi put pisem o zatvaranju ovog festivala.Priznajem,do sada nisam o tome pisao,zasto?Razlog je taj sto nisam imao adekvatnog povoda tj. nisam imao materijala za to.

Nocna i svecana fotka

U tekstu o otvaranju ovog festivala,pisao sam o tome kako sam primetio da je neko od uposljenika citao moje tekstove i kako je to delimicno urodilo plodom.Zamerio bih im mozda na tome sto nisu valjano informisali publiku,jer su zatvaranje objavili u 21 cas,pa su na internetu objavili promenu da pomeraju za 20 minuta ranije,a preko medija i na odglasnoj tabli nista,sto stvarno nije u redu.Inace,ovo zatvaranje izgledalo je mnogo svecanije,tako sto je bilo setnje posetioca po crvenom tepihu,bilo je i gozbe i pica,ali i svecane nocne atmosfere.Gradonacelnik Leskovca je najavio da vec sledece godine imaju tezak zadatak,zato sto sledeci festival je jubilarni deseti,te mora biti bolji od ovog.Sve ja to razumem,samo mi nije jasno zasto se medijski eksponira na kulturnoj manifestaciji,ipak to nije politicko desavanje;u redu je da privatno poseti manifestaciju i on je covek kao i mi,ali ovo mi stvarno nije u redu.

Organizatori svakako imaju razloga za ponos,jer im je manifestaciju otvorio hollywoodski glumac Miki Manojlovic,a zatvorio je evropski glumac Lazar Ristovski.Ovo stvarno nije malo,s obzirom da je ovo mali grad,a da ga posete tako velike i dugogodisnje zvezde u usponu.Kao epilog price,moze se reci da sada fale samo crnci,bolja informisanost,prisustvo svetskih medija,ucesnici izvan ex-yu prostora i festival moze da opravda naziv;izgledom vec lici na medjunarodni.

Na ovom festivalu,Lazar Ristovski dobio je nagradu za najboljeg glumca koju mu je urucila clan zirija Natasa Ninkovic(a meni Silja kaze nema zirija,ma sramota).Pored Natase u ziriju su bili i reditelji Miroslav Lekic i Srdan Golubovic,kao i mnogi drugi reditelji.Moj stav o ziriju jeste generalno gledano negativan,nebitno od festivala,ali to nije razlog za takvu vrstu sale na moj racun.

 

Sada ostaje da opisem kako se sa svojim fanovima druzi Natasa Ninkovic,a kako Lazar Ristovski.Sto se Lazara tice,ne treba ga posebno opisivati,covek je ljubazan i korektan sa publikom i tu nema problema.Kada je Natasa u pitanju,prica je malo drugacija.Natasa je na prvo fotkanje ljubazna,NE TRPI PONAVLJANJE FOTKI I TADA ISPOLJAVA SVOJU IMPULSVINU NARAV,STO SMATRAM NEDOPUSTENIM,ALI NEDOPUSTENIM!

Sto se tice nagradjivanja glumaca,bilo je tu puno glumaca nagradjenih koji nazalost nisu mogli da prisustvuju festivalu iz ko zna kojih razloga.Recimo,Nebojsa Glogovac je odsustvovao zbog premijere predstave ,,Hamlet" u jugoslovenskom Dramskom pozoristu u Beogradu koja se odrzala istog datuma(17.09.2016) kad i zatvaranje festivala,samo sat ranije,a put od Beograda do Leskovca je puna 3 sata najmanje.Nakon ovog festivala,publika je imala prilike da uziva u nastupu ucenika leskovacke Muzicke skole,a nesto kasnije i u koncertu Lene Kovacevic u Narodnom pozoristu.Takodje,bio je prikazivan i film o britanskoj rock grupi ,,The Beatles",tako da su fanovi mogli da biraju.Posto sam se zatekao u takvim okolnostima,bio sam prinudjen da izaberem jedno,te sam izabrao neznije;Lenu Kovacevic.Lena je koncert zapocela 15 minuta kasnije,kako bi dala mogucnost fanovima da se razidju sa manifestacije u kulturnom centru i posete pozoriste.

Lena je na bini zabavila fanove pesmama iz osamdesetih i dvedesetih godina;u pocetku je malo bilo jazz muzike,da bi posle prevladao pop.Ova ljupka i nezna blondika je pretezno pevala strane hitove,nego domace,tako da su od domacih bile prisutne mahom Bajagine pesme.S obzirom da znam kakav je Bajaga sa fanovima i pisao sam o tome,na Leninu najavu prve Bajagine pesme,rekao sam ,,E,jbg." na sta me zacudjeno pogleda devojka koja je sedela pored mene.Vratimo se Leni,zasto kazem da je ljupka i nezna,o tome cu na kraju teksta;sada zelim da se posvetim Leninom koncertu.Lena je zelela da ima interaktivnu komunikaciju sa publikom,da peva malo ona,malo oni,ali joj to bas i nije poslo za rukom zbog PRETERANE I BESPOTREBNE KRUTOSTI PUBLIKE,sto im ona nije zamerila.Moze se reci da je i bila iskrena tokom koncerta,pa je priznala da su tonci podesili malo jace ozvucenje,kako bi ona bolje dosla do izrazaja;cak je umela i da se nasali sa fanovima,pitavsi ih sta rade sutra.Ovaj koncert trajao je sat i po,a posle je usledilo Lenino druzenje sa fanovima,sto je ona bez problema prihvatila i tu sam se uverio da je stvarno ljupka i nezna.Nakon zavrsenog fotkanja sa mnom,Lena se obrati jednom frajeru iz svog benda kog je zaduzila da nas uslika,trazila da pogleda sliku i rekla da smo ispali kao seceri,na sta sam joj se zahvalio(normalno) i pozeleo joj sve najbolje,sto mi je i ona uzvratila.Na samom izlasku video sam zainteresovanu publiku za fotkanje sa Lenom,koji uplaseni cekaju da vide sta ce biti.Pitao sam ih sta rade i kada sam cuo,samo sam im rekao ,,Navalite,Lena je ljubazna,sve je u fulu."Mozete misliti;poleteli su kao ose.Sto se tice skromnog Lazara Ristovskog i uobrazene Natase Ninkovic i tu je vladalo veliko intersovanje,sa kojim se cika Laza uspesno nosio,ali seka Natasa nije bas bila vesta u tome.

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje