Kako se Zoran Cvijanovic druzi sa svojim fanovima?

Zoran Cvijanovic je sa svojom kolegenicom Natasom Ninkovic nastupio pred leskovackom publikom u Narodnom pozoristu 23.02.2016.godine,predstavivsi im predstavu ,,Prah" u kojoj su predstavili zivot jednog bracnog para na granici egzistencije,gde oni nakon dugog i teskog perioda suprug iz tog braka dobija novac na lutriji i onda treba da se naviknu na novi nacin zivota,tacnije radi se o tragi-komicnoj predstavi u reziji Veljka Micunovica,a po drami Djerdja Spria.
Pocetak predstave je bio u 20 casova,a cena ulaznice 750 dinara/glavi,sto je preskupo za danasnje potrebe,tako da su ovu predstavu pratili pretezno clanovi gradske elite.Sto se mene licno tice,kao i na vecem broju desavanja sa tako visokim cenama,tako i na ovom nasao sam se izvan sale,a opet u toku desavanja.Nakon trajanja predstave od sat i po,fanovi su morali da imaju malo strpljenja dok su se glumci presvukli,a onda je nastupilo druzenje.S obzirom na to,ko je prisutan na predstavi,jasno je da glumci nisu imali puno posla sa publikom,tako da im i nije bilo tesko.Zoran Cvijanovic je bio prvi koji se druzio sa fanovima i sa kojim fanovi nisu imali problema,cak im se izvinio sto su ga malo cekali.Kada je Natasa Ninkovic u pitanju,nju su fanovi morali malo duze da cekaju,s obzirom da je neko od uposljenika iz neopravdanih razloga upao u zensku garderobu,sto je nju posebno iritiralo,ali se ubrzo smirila i nije mogla samo da se iznaizvinjava ljudima.Natasa je takodje bila ljubazna sa fanovima,tako da ni tu nije bilo problema.Sto se mene tice,s obzirom da sam imao popunjenu memoriju na telefonu i bateriju na izdisaju,iako sam uspeo da se fotkam sa oboje,sacuvana je samo fotka sa Cvijanovicem,tako da mi ostaje da se nadam nekom novom susretu sa Natasom Ninkovic,kako bi ispravili tu tehnicku nezgodu.

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje