Kako je proteklo otvaranje devetog filmskog LIFFE festivala?

S obzirom da su organizatori pomno pratili moje tekstove i pazljivo iscitavali recenicu po recenicu,uspeli su da dodju do odredjenih zakljucaka i da ih primene.Sta su to konkretno uradili?

1.LKC je dobio biletarnicu.Super,uljudio se Leskovac.

2.Publika i zvezde su hodali po crvenom tepihu.Bravo,tako se cita moj blog.

3.Bila je prisutna i bogata gozba.Pohvale,molim.

Ali bi ipak morao da im zamerim,to sto nisu imali sve informacije dostupne na vreme i sto je sve izgledalo,kao da ce akteri biti nedostupni publici,ali mozda je to i dobro,da bi se videla prava lica javnih licnosti.

Inace,festival je bio otvoren,ni manje,ni vise do promocijom knjige ,,A ko si ti?",autora Predraga Mikija Manojlovica,poznatog hollywoodskog glumca,tacno u 17 casova.Sta reci,osim SVAKA CAST.Da predjemo na promociju knjige. 

Mikijeva knjiga ,,A ko si ti?" jeste knjiga psiholoskog karaktera,zasnovana na tome da se svako od nas zapita gde je bio,sta je radio,sta je propustio i gde je pogresio.Miki se trudio da publici stavi do znanja,da je on skroman covek i da ga hollywoodska slava nije ucinila uobrazenim,ali se to nije dalo verovati,sve dok Miki to nije dokazao na delu-druzenjem sa fanovima,sto je on veoma uspesno uradio.Priznajem da nisma verovao u ovo,dok nisam doziveo,posto se promocija odrzala u bioskopskoj sali LKC-a,sto do sada nije bio obicaj,te je postojao kod publike bojazan za razocarenje,sto se na nasu srecu nije desilo.Zbog velikog interesovanja,Miki Manojlovic je morao brzinski da se druzi sa svojim fanovima,kako bi stavio tacku na dugotrajno cekanje.

Ovu promociju zacinio je i jedan od Mikijevih fanova;u pitanju je covek iz naroda Branislav Lecic,koga sam predlozio LKC-u u verbalnom razgovoru sa jednom lepom uposljenicom,imajuci u vidu NJEGOVO POSTOVANJE PUBLIKE!

Brka sa slike,iliti cika Leka,rekao je da je dosao u svojstvu fana,a ne u svojstvu kolege,ZAMOLIVSI ORGANIZATORE,DA GA DOZIVE KAO POSETIOCA,A NE KAO JAVNU LICNOST!Molim vas,da imate ovo u vidu,jer se radi o SKROMNOM COVEKU,KOME JE CILJ DA BUDE DEO GRUPE LJUDI,A NE DA BUDE NEKI VIP IZNAD VECINE!Branislav Lecic je zamolio fanove da tokom promocije ne obracaju paznju na njegovo prisustvo,vec da se skoncentrisu na gosta veceri,ali se ipak posle promocije i on DRUZIO SA FANOVIMA I TRADICIONALNO BIO JAKO LJUBAZAN!Publika je naravno imala prilike prvo da dodje do Leke,pa do Mikija,ali ja bi se jos malo posvetio promociji.Zasto?Pa mislim da treba da analiziramo jos neke detalje,kao sto su cena knjige,koja je dostupna u svim knjizarama i kosta 450 dinara,ali da se pozabavimo nekim pitanjima na koja je Miki morao da odgovori.Tu je bila intersantna jedna anegdota sa kosarkaske utakmice Jugoslavija-Portoriko,gde su nasi izgubili zbog namestene utakmice,jer je njihov najbolji igrac bio dopingovan i tako smo ispali iz kupa.Nas tada najbolji kosarkas Ljubodrag Duci Simonovic se pobunio protiv toga,rekavsi da treba ponoviti utakmicu,jer je badava iskljuciti dopingovanog igraca,ako se rezultat ne ponisti,iako je malo vremena za borbu.Na Ducijev predlog,niko nije odgovorio pozitivno,sto ga je nagnalo da napusti kosarku.Mikiju je ovu anegdotu ispricao bivsi kosarkas Zoran Moka Slavnic,inace Mikijev komsija,a on je ovo nama tj. vama preneo da bi prepoznali ljigavost u nasem drustvu.Slicna je prica bila i sa uzickim pozoristem,gde se Miki sukobio sa njima,zbog njihovog samohvalisanja,gde im je rekao sledece:,,Kada napravite uredan WC,onda komentarisite druge."

Na pitanje koliko starnih jezika govori,Miki je rekao da su to francuski,italijanski i engleski,rekavsi da ko nauci francuski,lakse mu je da nauci italijanski,nego obrnuto i rekao je da su ta dva jezika jako slicna.Zar to nije ona Dereticeva teza da Evropu cini jedan narod,politicki podeljen?Rekao bih da jeste.Na pitanje koju muziku slusa,Miki je odgovorio da su to rock i blues,ali da ne voli rap,jer se oni stalno nesto zale u svojim pesmama i puno pricaju;veoma malo ima muzike,tako da mu je zao sto njegov sin voli takvu muziku.Miki je rekao da pretezno vreme provodi u Francuskoj(zivi tamo) i da tamo rap muziku rade crnci,dok su belci za nju nezainteresovani.

Sto se otvaranja festivala tice u pogledu filma,on je otvoren filmom ,,Ime:Dobrica,Prezime:Nepoznato",koji sam zbog svojih privatnih obaveza morao da propustim,ali sam zato bio prisutan posle filma da upoznam nagradjene glumce.To su pored Mikija bili Bojan Peric i Slavko Stimac,takodje ljubazni sa publikom.

Da skratim pricu,pitao sam jednog od uposljenika(meni poverljivog) ko cini ziri,na sta je mi rekao da nema zirija.Prihvatio sam ovo sa nevericom,ali moram da podjem od te pretpostavke(jer bolje nema),pa da kazem da mi se svidja ta ideja,jer se skoro uvek desi da publika ima bolji ukus od zirija,a i moj stav je takav da ziri treba svuda ukinuti,jer oni sluze da se publici NEMTNE MEDIOKRITET,ZATO STO SU NA NASU VELIKU ZALOST SKLONI KORUPCIJI(Eurovision Song Contest)!Eto,vidi se da me neko iz LKC-a bas cita.Zao mi je sto Dragana Micalovic nije voditelj ovog festivala,jer je jako ljubazna sa publikom,vec su dali sansu nekoj anonimnoj osobi,ali dobro,nekad je i promena pozeljna.Posle ovoga nastupio je beogradski hor ,,Viva vox" za koji verujem da nisu predmet vaseg intersovanja,tako da mi samo ostaje da se zahvalim nekom od uposljenika LKC-a koji prati moj blog i sprovodi moje predloge u delo.

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje