Kako je proteklo otvaranje osmog filmskog LIFFE festivala?

8.9.2015.godine poceo je osmi filmski LIFFE festival u Leskovcu.Festival je,kao i svake godine bio otvoren u Institutu za nauku i usavrsavanje u organizaciji Leskovackog Kulturnog Centra.Voditelj ovog festivala je i ove godine kao i prosle bila je Dragana Micalovic,kojoj je ovo cetvrti put za redom da vodi ovu manifestaciju.Bilo je predvidjeno da festival otvori glumac Velimir Bata Zivojinovic,koji je ove godine postao dobitnik Grand Prix nagrade ,,Zivojin Zika Pavlovic".Na ovom festivalu,kao i svake godine,bio je prisutan i troclani ziri,koji su ove godine cinili glumac Branislav Lecic i reditelji  Branko Baletic i Branko Smidt.U odnosu na prethodnu godinu,ove godine su clanovi zirija govorili svako u svoje ime,pozivajuci publiku na mir,na kulturu i na jedno veliko NE reality programima.Festival je bio otvoren na malo neuobicajen nacin,tako sto Velimir Bata Zivojinovic nije bio fizicki prisutan vec je isti otvorio virtuelno,dok je Grand Prix nagradu ,,Zivojin Zika Pavlovic" primio njegov unuk,koji je njegov imenjak i prezimenjak.Razlog Batinog odsustva nije naveden!Ovde moramo sebi da postavimo pitanje,kako izgleda to virtuelno otvaranje festivala.To otvaranje izgleda,tako sto publika prati govor odredjene poznate licnosti preko video bima,popularno nazvanog slajder(slider).Publika je takodje imala prilike da uziva i u kratkom dokumentarcu o Bati Zivojinovicu,nakon cega je usledilo prikazivanje komedije Darka Bajica ,,Bicemo prvaci sveta",koji je baziran na prikazivanju uspeha nasih kosarkasa,kada je Jugoslavija prvi put u istoriji kosarke postala prvak sveta,ali i na ruganju komunizmu na ponasanje odanih i vernih komunista.Otvaranje festivala bilo je praceno i u prisustvu reditelja Darka Bajica,kao i pojedinih aktera ovog filma.Ko smatra da su bili prisutni Milos Bikovic i Nina Jankovic,taj se debelo prevario;bili su prisutni glumci koji javnosti nisu tako mnogo poznati.Ovako bi mogao do jutra,nego da vidimo mi kako su se akteri dogadjaja druzili sa svojim fanovima.


Kada je zavrsila vodjenje programa,Dragana Micalovic je sa par svojih drugarica napustila dvoriste Instituta za nauku i usavrsavanje,tako da su fanovi imali veoma malo vremena da se druze sa njom.Dobro,posto nije drska a i ostaje do kraja festivala,koji ce trajati do kraja nedelje,mislim da fanovima za ovu glumicu i voditeljku jos nije kasno.Meni je ovo bio drugi susret sa njom,gde sam i imao prilike da saznam koji put po redu vodi ovaj festival(vrati se na vrh teksta za ovu informaciju).Posle Gage,usledio je i jedan od clanova zirija.Znate i sami o kome je rec,glumac Branislav Lecic,koji je bio JAKO LJUBAZAN SA FANOVIMA,CAK SU GA FANOVI POHVALILI I DA JE DRUZELJUBIV!

Braniclav Lecic je bio prisutan na koncert Massima Savica i prema recima publike i tamo se druzio sa njima(sa svojom publikom)


Posto sam imao prilike da dodjem do njega,ostaje mi da budem iskren i da se slozim sa tvrdnjama vecine.Nakon filma ,,Bicemo prvaci sveta" usledio je koncert veceri Massima Savica i Matije Dedica u klubu Safir ABC sa pocetkom u 21 cas i 30 minuta.Posto se film oduzio,mnogi su kasnili na koncert,a neki su zbog zahladjenja morali prvo da skoknu do svojih domova na presvlacenje,pa nazad na koncert,sto je bio i sa mnom slucaj.Cena ulaznice bila je 1000 din./glavi sto je za mene bilo preskupo,ali ima kome nije,tako da je koncert bio rasprodat.Na koncertu je bilo i mladih i starih,ali to je bila SVE SAMA ELITA!Ovo nam govori da Massimo peva samo za bogate,tako da postovana srednja klaso,vi i ja cemo biti za sada uskraceni takvih svirki.Na pitanje,kako su se Massimo i Matija druzili sa svojim fanovima,ja dajem odgovor.Upoznao sam muzicara Matiju Dedica za kog mogu da kazem da ima jedan korektan odnos sa fanovima,a sto se tice Massima,njega nisam ni video,ali sam zato dobio informaciju od obezbedjenja,DA JE ODMAH POSLE KONCERTA NESTAO I DA SE NIJE NI DRUZIO SA SVOJIM FANOVIMA,tako da ako oni lazu mene i ja lazem vas,ali ne verujem da me lazu,jer njih sve to i ne zanima.Oni gledaju da odrade svoj posao i da odu kuci,a njihovo je da odvoje pevaca od publike,ako on to zeli;da kontrolisu njegovo druzenje sa fanovima,kako ne bi doslo do nekontrolisane navalice i da ,,brinu" o bezbednosti publike,eventualno ako mogu nekog da premlate radi zadovoljenja licne sujete i to je to.Ostaje samo pitanje,kave koncerte pravi Massimo.Nije mi bilo tesko da saznam ovo,prisluskujuci razgovore njegovih fanova,dok sam se setkao po diskoteci i oko nje,tako da sam saznao da je Massimo,bar prema njihovim recima bio onako,dok je Matija lepo svirao.

Matija Dedic,sin pokojnog Arsena Dedica i Gabi Novak,ali i klavirista klasicne muzike,sviracjuci za mnoge strane izvodjace,a danas i za cika Massima Savica koji ocigledno ne voli da se druzi sa svojim fanovima

Srodne teme:

Kako je proteklo otvaranje sedmog filmskog LIFFE festivala?

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje