Rodjendan gospodina Nusica u Leskovcu

Tamara Dragicevic,mlada glumica u usponu,savesna sa publikom.

Predstava ,,Rodjendan gospodina Nusica" bila je odrzana 11.aprila.2016.godine u leskovackom Narodnom pozoristu u 20 casova.S obzirom da je cena ulaznice iznosila 1000 din./glavi zbog velikog broja glumaca na sceni,posecenost nije bila na zavidnom nivou,ali je publike bilo dovoljno da se predstava odrzi.Tema predstave bila je proslava 60-og rodjendana naseg slavnog pisca i komicara,gde su fanovi imali prilike da otkriju znacajne stvari iz Nusicevog zivota,u periodu kada je ziveo i stvarao;pronalazeci analogiju sa danasnjim vremenom.U ovoj dvocasovnoj predstavi,Branislava Nusica tumacio je Branislav Lecic,a tu je bilo i drugih glumaca;Dragan Petrovic Pele u ulozi Spasoja,vlasnika kafane ,,Zlatni pehar" u Skadarliji,Tamara Dragicevic u ulozi izvesne Bobe,Petar Bencina(Combe iz serije ,,Komsije") u ulozi kelnera,kao i mnogi drugi nama nepoznati glumci.
Sada kada sam sve ovo lepo predstavio,red je da predstavim i aktuelne glumce u njihovom druzenju sa fanovima,koje je pocelo nakon njihovih transformacija iz uloga koje su igrali u realan zivot.Dok sam ih cekao,dogovorio se sa jednim od uposlejnika da me fotka sa njima,sto je on vrlo rado prihvatio,posebno kada je video da koristim mobilni telefon marke ,,Nokia".Rekao je da bolji telefoni od njih nisu postojali,i da mu je zao sto se vise ne proizvode.Sta cete,sve sto je lepo ima kratak rok trajanja,nazalost.Da se vratimo dogadjaju,ovde je najsavesnija bila Tamara Dragicevic,koja se prva pojavila i sa mnom bila maksimalno korektna,tako da nemam primedbe na njen pristup prema publici(slika u gornjem delu teksta).Nakon nje,pojavili su se i stari lisci Branislav Lecic i Dragan Petrovic Pele,koji su ovo druzenje odradili u prolazu.Kada sam im se zahvalio na fotkanju,kao i Tamari,neko od njih mi rece:,,Ma to je nama rutina,nisi ti mnogo trazio od nas;ovo nam nije tesko."
Moram da priznam da je Tamara bila malo drugacija,s obzirom da mi zahvaljivanjem uzvratila,ali dobro,svako ima svoj nacin komuniciranja sa fanovima.Nakon ovoga me uposljenik iz Narodnog pozorista nagovori da upoznam i glumca Petra Bencinu,pitavsi me da li znam ko je Combe iz serije ,,Komsije" tj. da li gledam tu seriju,na sta sam pozitivno odgovorio.Petar je u pocetku bio skeptican ka ovoj opciji,ali na moj komentar ,,cim te gledam u Komsijama,mozes i ti da prihvatis slikanje" odlucio je da prihvati kratkotrajno druzenje sa fanovima,rekvsi mi da sam potpuno u pravu.Sta reci,sve u svemu dobro je bilo,s obzirom na incident koji se desio pre dva meseca,gde je Natasa Ninkovic skandal napravila i time u Narodnom pozoristu otezala uslove fanovima za upoznavanje svojih idola,ali dobro,nadam se da ce i to cudo proci.

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje