Da li su Amadeus band ostali sebi dosledni?

Leskovacki Amadeus band su u svom rodnom gradu,u diskoteci ,,ABC Safir" nastupili 05.08.2017.godine.Njihova svirka,pocela je nekoliko minuta pre ponoci.S obzirom da sam kasnio,imao sam prilike da na ulazu da cujem,da su izvodili pesmu ,,Mozda".Pre nego sto opisem repertoar njihov i samu njihovu svirku,kao i njihovo druzenje sa fanovima,moram da odgovorim na sledece pitanje:Zasto sam se ponovo odlucio da pisem o njima,ako sam ih vec toliko nahvalio i pisao o njima vise puta? 

Odgovor je sledeci:Ovi ljudi su popularni kao dva Zdravka Colica,tri Ace Lukasa,tri Zeljka Joksimovica,tri Vlada Georgieva,cetiri Riblje Corbe,cetiri Bajage i Instruktora i da ne nabrajam dalje.Kada je Zeljko Joksimovic postao zvezda u usponu,bacio je publiku pod noge!To su isto uradili i Dzenan Loncarevic,Tropico i Lexington band kada su malo zivnuli po popularnosti,pa je zato vredelo proveriti i Amadeus band.

Za razliku od prethodnih koncerata Amadeus benda,ovaj koncert nije bio u skladu sa ocekivanjima publike.Zasto?Razlog tome je najpre repertoar,pa da lepo pocnem sa njim.

Na repertoaru su dominirale narodne pesme,tako da su ljubitelji zabavne muzike ostali uskraceni zurke.Amadeusi su vise tudjih pesama izveli nego svojih,dok od pesama sa svog poslednjeg albuma,izveli su samo dve pesme(Zurka i Ti si ta).Od pesama Amadeus benda,bile su izvedene pretezno stare pesme,i to polovicno.Koncert su zatvorili pesmom Dzeja Ramadanovskog ,,Nedelja",iako oni imaju puno lepsih pesama od Dzeja.

Ovde je i scenski nastup bio slabiji od prethodnog.Sto pa on?Ovde Dzaja nije govorio odakle mu dolaze fanovi,vec se svima samo javljao,masuci im.Mozda je to i kulturnije,tako da ovo bas i ne bi svrstao u zamerku.Meni licno javili su mi se Dzaja i Aca,sto se od Dzaje i moglo ocekivati,ali ne i od Ace koga znam kao uzdrzanog pred fanovima.Ovde je bio samo jedan vatromet umesto cuvena tri,i bila je tu i puska sa azotom,ali su falile baklje i konfete koje su bile neizbezne za koncerte Amadeus benda.Svakako Dzaji ne mozemo da zamerimo komunikaciju sa publikom tokom koncerta,jer je bilo dopusteno fanovima da pevaju na sav glas,bez pomoci pevaca,cak je Dzaja i odredjene fanove pohvalio konkuludentnim radnjama,gde sam takodje bio uvrsten.Medjutim,da li je ova svirka bila 100% ziva svirka i da li je Dzaja kao pevac dominirao?Ova svirka nije bila kompletno uzivo izvedena i to su mogli da primete oni koji imaju iskustva sa tim,i koji su pazljivo pratili koncert;gde su mogli da primete i glasove drugih izvodjaca sa zvucnog zapisa koji je Boki reprodukovao na klavijaturi.Zasto sam pomenuo to,da li je Dzaja kao pevac dominirao?Pa zato sto je pola pesama izveo on,a pola Boki,sto do sada nije bila praksa ovog benda.Ovde je najvece iznenadjenje na koncertu bio gitarista Milan Kordulup koji je maestralno svirao gitaru,ostali(izuzev Dzaje) se i nisu bas trudili,iako svi znamo da mogu da razvale,kad god pozele.Sto se Dzaje tice,iako je pola svirke otpevao,a pola prepustio Bokiju,ipak je sjajno pevao i moze se reci da je jedan od najboljih pevaca.

Ostaje sada da vidimo koji je bio kapacitet publike,cena karte i kako su se druzili sa fanovima.

Kada sam pre tri godine bio na koncertu ovog istog benda,izmedju stolova nije moglo da se prodje,dok na sinocnom nastupu,iako su stolovi bili popunjeni izmedju njih je moglo komotno i nemsetano da se prolazi.Kao pretpostavku za razlog smanjenja kapaciteta publike,uzeo sam aktuelnu besparicu u drustvu;mozda sam trebao u vidu da imam i njihov nastup od 4.3. ove godine,ali posto nisam bio tada prisutan,ne dajem sebi za pravo da tako razmisljam.Sto se cene tice,ona je kao i uvek iznosila 350 dinara na dan koncerta i 300 u pretprodaji.Sto se tice toga kako su se druzili sa fanovima,sem klavijaturiste Ace Stanimirovica,niko drugi NIJE BIO DOSTUPAN PUBLICI,TAKO DA JE DZAJIN RENOME UBEDLJIVO NAJLJUBAZNIJEG ZA SAMO JEDNU NOC ISCEZAO!Aca je prvobitno obecao fanovima,da ce upoznati sve clanove benda,a kada sam ga pitao ispred diskoteke gde su,rekao je:,,Ne znam."

Aca Stanimirovic je i osnovao ovaj bend 1997.godine,tako da sumnjam da je ovo bilo njegovo maslo,jer se on za sve u bendu pita.Inace,sto se tice samog Ace,on je sa publikom imao korektan odnos,ali zbog problema sa svojim telefonom ostao sam uskracen tog detalja,iako je Aca iskreno hteo da mi izadje u susret.

Dakle,vidimo da Amadeusi ovoga puta nisu ostali dosledni sebi,vec su se OBRUKALI PRED PUBLIKOM!Zao mi je sto sam posle brojnih pohvala morao ovako nesto da napisem o njima.Ne znam,da li su zeleli da me isprovociraju,da vide kako ce izgledati neka kritika o njima,ili su mozda krenuli stopama svog starijeg kolege Zeljka Joksimovica,a to je SIMULACIJA ZIVE SLIKE I BEZANJE OD FANOVA.Ako im je on uzor,onda su na dobrom putu da se brzo povuku sa scene i da malo odmore,sto ce se uskoro i njemu desiti,verovali vi ili ne.

U svakom slucaju,ostaje da se vidimo za cetiri godine(jer ne verujem da ce ubrzo doci do boljitka,ipak je rec o velikom usponu),da vidimo da li se vracaju na staro,ili je ovo njihov novi imidz.Ako se vrate na stari put,morace da dodje do jos novih susreta,a ako ovaj trend usvoje kao neku standardnu metodu,onda ljudi koji nisu idolopoklonici(zaljubljeni u svoje idole) nemaju sta ovde vise da traze.

Da malo razvedrimo pricu,ovde je bilo puno jako lepih i provokativnih obozavateljki,koje su samo defilovale diskotekom,tako da je ovaj koncert pomalo podsecao na modnu reviju.

Sta reci,stvarno mi je jako zao sto sam ovako morao da ih opisem,ocekivao da ce postaviti kriterijum na estradi,ali oni su odlucili da se umesto toga solidarisu sa pojedinim svojim kolegama.

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje