Kako se Lexington band druzi sa svojim fanovima?

Mladi momci iz Lexington benda su na leskovackoj Rostiljijadi nastupali 1.septembra.2016.godine.Bez obzira na to sto je koncert bio zakazan sa pocetkom u 22 casa i 30 minuta,ovi momci su poceli 10 minuta ranije i svirka je trajala 1 sat i 50 minuta.Na koncertu su imali podrsku pretezno mladje i zenske publike,i tu publiku su zabavili sarenolikim repertoarom.Sada treba opisati taj repertoar,a to je bilo ovako;koncert su otvorili pesmom ,,Dodji ove noci",posle su usledile pesme Dobro da nije neko vece zlo,Miris karmina,U srce udaraj,Nema sanse,Letnje kise,Prisla,Ma sretno,Da me malo hoce,Kako je tako je idr.Neke od ovih pesama,bile su po dva puta izvodjene,a bilo je i tudjih pesama.Oni su se pretezno odlucili da izvode svoje pesme i to u celosti,dok su tudje izvodili polovicno.Od tudjih pesama,bile su izvedene pesme Luisa,Tozovca,Harisa Dzinovica,Miroslava Ilica i Dzenana Loncarevica;i to samo po jednu od njih.Koncert su naravno,zatvorili pesmom grupe ,,Plavi orkestar" ,,Bolje biti pijan,nego star",uz podrsku svoje predrupe,leskovackog Casper benda.Ne treba zaboraviti ni to,da je Boki pozeleo organizatorima da im manifestacija traje jos 100 godina,kao ni to da je atmosferu doveo do usijanja,ali sta je njegovim druzenjem sa fanovima?Danas sam oko pola 6 u podne prosao pored bine,gde sam video da se izvodi tonska proba,ali bez clanova benda.Sta to znaci?Ko je citao moj tekst ,,Tonske probe",taj zna,tako da to necu da ponavljam,ako niste procitali,procitajte.Napomenuo bih da su Bokija cure na forumu ,,Ana" opisale kao uobrazenog,a ja sam bio tu da proverim i kazem da se POTPUNO SLAZEM SA TIM DEVOJKAMA!DAKLE,BOKI LEXINGTON JE UOBRAZEN!Uporedio bih ga Borom Corbom iz sledecih razloga:

1.imali su jacu svirku od ,,Riblje corbe"

2.devojke sme kod ovih nisu tako pohotno gledale,kao kod ,,Riblje corbe",jer su postojali intersantniji frajeri od mene

3.GLAVNO:I BOKI I BORA SU POBEGLI OD PUBLIKE,BORA KOMBIJEM FORD TRANZIT,A BOKI MERCEDESOM E KLASE,NISKE REGISTRACIJE(u oba slucaja,publika je opkolila kombi vozila)

Iako sam se nekako dokopao automobila,pokusajuci da ga odvratim od njegove sopstvene propasti,koja ce ga zbog ovakvog ponasanja nesumnjivo stici(jer svi zavise od publike;to im je posao),nije bilo efekta.Badava sam se bacio na bocnu stranu auta,kao kaskaderi u americkim akcionim filmovima,badava mu kucao na prozor,drvo(Boki Lexington) je dodalo gas i ja sam shvatio da je vrag odneo salu,te sam odustao od daljeg ubedjivanja.

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje