Zeljko Vasic zapalio publiku u Leskovcu

Dana 17.10.2015.godine buduci Zdravko Colic nastupao je u diskoteci ABC u Leskovcu.Cekaj,ko je taj buduci Zdravko Colic!?Ha ha,kao sto sam vec pisao u jednom svom tekstu,rec je o Zeljku Vasicu,koji iz nastupa u nastup peva sve bolje.Iako nisam bas bio raspolozen za izlaske,nisam mogao da ne odem na ovaj koncert,s obzirom da je u pitanju jedno trajno prijateljstvo,o cemu sam takodje pisao.Ulaznice za ovaj nastup su u prodaji bile 200 din./glavi a na dan koncerta 250,sto je verovatno opste poznata stvar za apsolutno sve koncerte.Zeljko je pred dupke punom diskotekom koncert otvorio pesmom ,,Jugoslavija",tu su naravno usledile i druge pesme kao sto su Zanjisi kukovima,Nema nikoga dugo,Voli me i ne voli me,Trazi pesmu,Ne verujem ja idr.Bile su tu izvedene i pesme drugih izvodjaca,kao recimo pesme Bijelog dugmeta,Riblje corbe,Sase Kovacevica,Sase Matica,Tropico benda,Aca Pejovica,Ace Lukasa,Miligrama,Zeljka Samardzica,Dina Merlina,Miroslava Ilica,Dzenana Loncarevica idr.Na ovom koncertu,Zeljko je vise izveo tudje pesme,nego svoje;nije mi jasno zasto,ali dobro,to je njegov izbor.Atmosferu je doveo do usijanja,cak do te mere,da smo svi zanemeli;tri puta zaredom sam mu cestitiao zbog toliko sjajnog koncerta.Zeljko je naravno i od vlasnika diskoteke dobio pohvale zbog koncerta,dok je publika neprekidno bila na nogama i POSLE KONCERTA SU CITAV SAT OSTALI NA SVOJIM MESTIMA,VEROVATNO DA SKUPLJAJU UTISKE!
Sala koju je napunio Zeljko Vasic i gde je ostavio dobar utisak
Sto se mene tice,ovo mi je bilo prvi put da koncert pratim u VIP lozi;tada sam video koliko je lepo biti pevac;kontakt sa fanovima iz takvog polozaja je najbolji!Kako i ne bi bio najbolji,gledas kako se drugi vesele,svi te vide na vrhu,imas pice na racun kuce,sto mi se i desilo,ma super.Zeljko je kao i uvek bio ljubazan sa fanovima,sto ne treba detaljno pojasnjavati,jer sam vec sve objasnio u prethodnim tekstovima o njemu.U razgovoru sa njim,saznao sam da je za njegov novi album ,,Nema dalje" u pripremi jos jedan spot,pored vec osam postojecih i album izlazi u prodaji.U najavi su takodje i novi singlovi za Jelenu Tomasevic,Sergeja Cetkovica,Ljubu Alicica i Natasu Bekvalac.Zeljko je takodje pricao i o svojim pocecima,kada je svirao klavijature i pevao istovremeno.Rekao je da je to tezak posao,zato sto moras da nadgledas fanove dok pevas,jer posao to zahteva,a moras da gledas i koje note dodirujes.Jedan Zeljkov gitarista je pricao kako za svog ortaka ima gitaristu Zeljka Joksimovica,koji mu je rekao koliko je njihov posao lagan,zato sto su CITAV REPERTOAR PRETHODNO SNIMILI U STUDIO,UKLJUCUJUCI I REAKCIJU PUBLIKE SA PRETHODNIH NASTUPA,KADA SU SVIRALI UZIVO,TAKO DA NA KONCERTIMA ZELJKO JOKSIMOVIC SAMO USTA OTVARA,A PLAYBACK PEVA,DOK MUZICARI NARAVNO UOPSTE NE SVIRAJU,JER SVIRA PLAYBACK!Smatram da je ovo VELIKA OBMANA PUBLIKE OD STRANE ZELJKA JOKSIMOVICA I PODVALA ZA FANOVE!Zeljko Vasic je pricao i o svojim gostovanjima,gde je rekao da se to nekad placalo pevacima,dok danas pevaci to rade zbog licne promocije.On je skoro imao jedno gostovanje na Radio S,gde je bio hvaljen od strane predsednika Republike Srbije Tomislava Nikolica.Slusao sam taj intervju pre par dana,kao i svi drugi.Svi prisutni smo verovali da je rec o skrivenoj kameri,ali nije.Radilo se o stvarnom ukljucenju naseg predsednika.Zeljko je priznao da se oseca malo neprijatno zbog toga,zato sto je APOLITICAN,sto jeste istina,jer da je drugacije,sigurno da ja to ne bi sakrio.

Bilo je i humora tokom koncerta,gde je Zeljko fanovima posle svake druge pesme govorio ,,Bravo ti ga",kao i sa pesmom Sase Kovacevica,gde je umesto ,,ja slucajno sam pijan" pevao ,,ja slucajno sam piz**",dok je za pesmu ,,Kad sam bio mlad" rekao da je njegova autobiografska,ali i kod pesme Zeljka Samardzica ,,Dajte neku losu" gde je umesto ,,kupicu joj svasta" pevao ,,radicu joj svasta".Od pesama koje su bile dva puta izvedene jesu ,,Zanjisi kukovima" i ,,Nema nikoga dugo",dok je koncert bio zatvoren pesmom ,,Samo moja".

***

Mislim da je vise suvisno pisati o koncertima Zeljka Vasica i njegovom druzenju sa fanovima,osim ako ne dodje do nekih ozbiljnih promena,posto je sve jasno.Ja cu i u buduce ici na koncerte Zeljka Vasica i nase susrete cu uvek ovekoviciti zajednickim fotografijama,koje ce biti deljene na mojim privatnim profilima.Dakle,Zeljko Vasic je ispunio kvotu i polozio ispit,ostaje samo da mu se cestita.

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje