Istina o paparazzo lovu

Bio je to jedan topao septembarski dan,kada sam u vecernjim satima imao prilike da budem gost u kuci uglednog leskovackog advokata Pavlovica;eksperta za Krivicno pravo.Otvorili smo razne teme,prelistavali razne literature,trazili podatke na internetu i izmedju ostalog dotakli se i ove teme,na sta on meni kaze:

,,Jesi li video kako oni paparazzi snimaju javne licnosti kada putuju na koncerte ili kada letuju,pa kad gledaju da snimaju ovim novokomponovanim pevacicama obline,pa to da li im je bikini na mestu ili nije?"

,,Pa video sam par puta,ali mi nije interesantna tema,pa nisam se nesto ni bavio time."-odgovorio sam.

,,Sta mislis,da li oni smeju tako da rade?"-pita me on.

,,Pa jedino ako imaju dozovlu za to od tih javnih licnosti,jer rec je o iznosenju tudje intime u javnost."

,,Naravno."-rece on,pa nastavi:,,Oni to ne bi smeli da rade,da ovi ne zele da imaju jeftinu popularnost;da se ljudi medijski ne trude.

Kad bi oni bili protiv toga,znas li kakve bi tuzbe sevale;ta emisija bi zbog brojnih sudskih sporova morala da bude zabranjena."

Posle ovoga,mi smo se drugim temama posvetili,ali je dosta vremena proteklo,pa se nesto setih ovog razgovora.Naravno,razmislio sam o svemu i doneo izvestan zakljucak.Taj zakljucak,ovako glasi:

Paparazzo pomno prati sve javne licnosti,ali ne iznosi sve snimke u javnost.Oni odrade svoj zadatak,a onda produkcija na osnovu materijala ucenjuje javne licnosti,u fazonu ako neces da te kompromitujemo plati.Naravno,ko ne plati,snimak ide u javnost,a ko plati,snimak se brise kao da nikada nije postojao.Na osnovu toga vidimo da paparazzo nije nikakav nezavisan tim koji otkriva istinu,vec deo ekipe koji radi ono sto javne licnosti zele.Dakle,kada pevaljke i starlete zele da njihove sexy poze dospu u javnost,one se same trude,da ih paparazzi sto bolje snime,ali isto tako i kada postoje neke pikantne stvari,to nikada ne dospeva u javnost i NA TOJ CENZURI PRODUKCIJA ZARADJUJE!Ako mislite,da je to moguce tek tako,varate se.Zasto?Pa zbog toga,sto produkcija koja emituje takvu emisiju,oni imaju podrsku nekog iz politicke vrhuske ko ih stiti,da mogu da ucenjuju,jer ucena je krivicno delo,zbog cega se u zatvor zavrsava.Ko pokusa da tuzi produkciju,i ne poklekne uceni,dozivljava to da ce sud predmet staviti u fioku(zbog oborivosti presuda i instituta rehabilitacije-pravna tematika) i cekace da slucaj zastari;a onda kompromitujuci materijal dospeva u javnost kao kazna za opiranje;osim ako se javna licnost ne povinuje  posle toga i plati ucenu;samo da to ne dopre do ociju javnosti.Paparazzo ce raditi u vasem interesu,onda kada snima pevace kako se druze sa svojim fanovima,posle koncerta,kao i ponasanje te publike,a ne da mediji plasiraju lazi o agresivnosti publike,jer na svakom koncertu gde sam bio,NIKADA NI JEDAN PEVAC NIJE BIO FIZICKI NAPADNUT OD FANOVA!E,to treba da bude posao paparazza,a to se dragi moji citaoci,jos dugo dugo nece desiti.

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje