Da li je Gale Kerber opravdao svoje staro poverenje kod publike?

Leskovac je resio da u rock stilu,ali skromno i kvalitetno udje u kalendarsku 2018.godinu.Zato je njihov izbor bila niska rock grupa ,,Kerber",vec dugo godina svima dobro poznata,kod svih prihvatljiva.Da bi dozivljaj bio potpun,opstina je Leskovcanima na trgu obezbedila 1000 besplatnih pljeskavica,caj,kuvano vino i rakiju;bas kao sto su obecali.Na trgu su se mogle naci i majice,razglednice,privesci i bedzevi sa logoom grupe ,,Kerber",ali nista od toga nije bilo na poklon,vec je sve imalo svoju cenu.Kada smo vec kod toga,objasnio bih odakle takvo ime za grupu.Svi ih najavljuju kao troglavi pas;zasto?Razlog je taj sto su clanovi benda resili da sebe nazovu po psu cuvaru iz grcke mitologije(neka bude da je grcka) koji je bio cuvar grckog vladara Hada,a zvao se Kerber i imao je tri glave.Koncert je poceo pola sata pre ponoci,a uvertira Nislijama bio je orkestar Elvisa Bajramovica.Dakle,kada sam dosao,trubaci su uveliko duvali.Posle njihovog nastupa,izlaze vec najavljene Nislije.

,,Kerber" su ovaj koncert tradicionalno otvorili pesmom ,,Kao tvoj Kerber",a onda su zaredom usledile pesme ,,Nebo je malo za sve",pa ,,Od srca daleko",koju je Gale najavio tako sto je rekao da cemo malo otici do Pariza,da vidimo kako su se oni spremili za docek i koliko su miliona evra potrosili.Inace,Pariz se i pominje u pesmi,sto je on i iskoristio za takvu najavu.Posle su se tu nizali hitovi Bolje da sam druge ljubio,Medena,Mezimac,Ratne igre,Kad ljubav izda,Svet se brzo okrece itd.Treba reci da u prvih pola sata, ,,Kerber" su izveli brojne pesme polovicno,da bi posle famuznog odbrojavanja Gale pevao sve pesme u celosti.Ono sto bi mu zamerio,to je sto nisu odsvirani bas svi hitovi,kao sto su ,,Jos samo ovu noc mi daj", ,,Izmedju jave i sna", ,,Seobe", ,,Hteo bih" isl.

Upecatljivi detalji na ovom koncertu bili su ti kako je Gale vitlao mikrofonom,kao kanapom da vitla i kako je simulirao i ispadanje mikrofona.Takodje,neizostavna je bila i Galetova promocija leskovackih cevapa,gde je pozvao narod na njihovo masovno degustiranje,nazvajuci ih rokerskim cevapima,ali ni komentar o gradu Leskovcu nije izostao,kao ni njegovo prorocanstvo za 2018.godinu.Da vidimo kakvi su komentari u pitanju.

,,Kada me pitaju gde je najlepse,ja kazem u Leskovac,na moru.U zivotu nisam video lepsi grad,iako sam puno putovao.Leskovac je jako lep;steta sto nema more.Nismo hteli da sviramo na drugom mestu,jer nam je dosadilo da putujemo."

Pa u pravu je,skoro su svirali u ,,Sava" centru,gde su okupili sever,sada je bio red da okupe jug.

Sta bese dalje?E da,njegovo prorocanstvo.Pazi sad.

,,Osecam da ce 2018.godina biti godina rokenrola."

Takodje i brojne najave njegovih pesama nisu prosle neopazeno.Evo nekih primera:

1.Za pesmu ,,Na raskrscu" rekao je da je pevaju cak na 12 jezika,ali posto njemu strani jezici nisu jaca strana,resio je da je otpeva na maternjem jeziku.Tu se i nasalio sa fanovima,rekavsi ko ne zna pesmu,neka peva na na na.

2.U pesmi ,,Hajde da se volimo" umesto Rima i pomorskoblja pominje Nis,Vlasotince,Leskovac,Surdulicu;sta god mu padne na pamet.

3.Za pesmu ,,Covek od meda" ispoljio je setu sto mu Bora Corba nije gost da tu pesmu zajedno izvedu.Porucio bi Galetu sledece:

,,Ne kaj se Gale,nije to vise taj Bora;dig'o se on u visine."

Kad smo vec kod visina,napomenuo bih i to da je Gale pomenuo da je mogao da napravi svetsku karijeru,ali nije zeleo,vec je hteo da bude sa ljudima,a ne medju ,,bogove".

4.Pesmu ,,Svet se brzo okrece,najavio je tako sto je terao fanove da mu na sav glas uzvikuju ,,Ooooo" pre pocetka pesme.To sam iskoristio da se malo sprdam sa njim,pa sam mu dirigovao kao Nikola Simic u ,,Zikinoj dinastiji";ono kad je on dirigovao onom solisti sto mu se kravata podizala prilikom pevanja.Gale je ovo iskoristio da me javno upita da li sam pijan;nije mi verovao da sam trezan.

5.Kod pesme ,,Mezimac" Gale umesto gde ste sad,peva tu ste sad.

Sto se same atmosfere tice,mogu reci da su cak citave porodice bile na koncertu,da su bake izvele unucice,ali i da je bilo kako omladine,tako i Galetovih nazovimo vrsnjaka.Takodje,primetio sam i jednu klinku u publici kako je imitirala Galetov nastup tresuci glavu da bi joj kosa dosla do izrazaja,kao sto i Gale radi.

Ovaj koncert,Gale je pokusao da zatvori pesmom ,,Mama,tata",ali je na kraju otpevao jos jednu pesmu,meni nepoznatu pa njome zatvorio koncert.

O tome kako se druzio sa fanovima,reci su suvisne,jer je to vise opste poznato;tako da nema potrebe za novim tekstom o njemu,osim ako ne bude nekih drasticnih promena.Zasto ovo kazem?Pa meni je ovo cetvrti susret sa njim,pa posto sam sve vec video i zadovoljan sam,ostaje mi samo da i dalje obizalim njegove koncerte i skupljam fotke sa njim,ali stvarno nema vise potrebe za novim tekstom.

Zao mi je jedino sto je malo posle koncerta obezbedjenje kvarilo atmosferu,pa smo morali da cekamo,ali brzo su popustili.U tom cekanju pojavili su se razocarani fanovi Goce Trzan koja je nastupala u jednom restoranu.Zasto razocarani?Pa zato sto je kako oni kazu GOCA TRZAN POBEGLA OD PUBLIKE,pa su hteli ovde da nadoknade to uskraceno druzenje.Goco,sram te bilo!

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje