Iznenadni susret sa Mijom COOLicem(Kulicem)

Ovih dana je Leskovacki kulturni centar organizovao ,,SLEM" festival,na kom je gostovao i moj stari prijatelj,glumac i scenarista Dragoslav Brankovic Gile,o kome sam vec cetiri puta pisao i gde sam naveo u poslednjem tekstu da necu nista novo da napisem o njemu,jer covek je apsolutno korektan sa publikom,a ovaj blog trazi novitete.Trenutno poslednja moja slika sa Giletom zavrsila je na mojim privatnim profilima,jer nema potrebe za blog;ali hajde da vidimo sta se ovde stvarno izdesavalo.Da podjemo od toga,sta znaci ovo SLEM,pa da onda objasnim i prisustvo Mije COOLica(Kulica) i njegovo postovanje publike.

SLEM je satiricna leskovacka muckalica.Ovaj festival je trajao dva dana,gde sam se prvog dana video sa svojim starim prijateljem,dok sam se drugog dana video i sa Mijom.Tema ovog festivala,bila je isticanje aforizma na jedan komican nacin.Mija ovde nije bio da prica aforizme,vec da pruzi podrsku mom starom prijatelju Giletu,koji je pored nekolicine ljudi bio zaduzen da prica aforizme.Sem samog Gileta,ostali i nisu bas uspeli da nasmeju fanove,s obzirom da su aforizmi bili na politickoj osnovi i da su oslikali tuznu sliku nase zemlje.Ovaj festival,inace drugi po redu mi se i nije bas dopao zbog oskudne sadrzine programa,a sto se samog Mije tice,iako nije ostao do kraja,ipak je bio ljubazan kao i uvek sa zainteresovanim fanovima,tako da nema potrebe za novim tekstom o njemu;osim u izuzetnim slucajevima.

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje