Drugi GiLeskovac u srcu

Stari prijatelj moje porodice Gile Brankovic,o kom sam tri puta pisao;sada cetvrti put nastupio je u svom rodnom gradu sa novom predstavom,pod istim naslovom,u istoj prostoriji i sa pocetkom u isto vreme,ali i sa istom ekipom.Na samom ulazu,sreo sam svog prijatelja ispred Centra za ekonomiku i domacinstvo,pozdravili se i usao sam u zgradu,a potom i u dupke punoj sali gde je predstava bila izvodjena.To bese negde oko 7 uvece,gde je prvo Strahinja Nikolic nastupio sa svojim orkestrom,onda aforisticar Zoran Jovanovic koji se na Giletov racun nasalio da ima problem sa stolicom,pa zato kasni,a onda je nastupio glavni gost,odgovorivsi mu da je problem Diklofenakom resen.Gile je najavio nove stoseve,ali nas je na stare podsetio,rekavsi da je ovo predstava za starije od 16 godina i da su pre mesec dana morali mladju populaciju da vracaju,da ne slusaju vulgarnosti,kako Gile rece:,,Naucimo gi prvo da psuju,a posle gi tepamo za toj."

Posto sam o starim fazonima pisao u prethodnim tekstovima,ovde sam resio da prikazem samo novitete,pa idemo redom:

1.Jos k'o mlad sam otis'o u taj Beograd,cuo sam da gi ima razni rodjeni Beogradjani i to mi se zgadi,kad cujem,jer znam kol'ko je toj tacno.'Ajde da kazes da si rodjeni Nislija,ili rodjeni Leskovcanin,k'o ja sto sam iz Pustu reku,al' da si rodjen Beogradjanin;idi bre.Jos kad kazu da su stari Beogradjani,ja gi vikam da znam jedino za stari Grci,stari Rimljani i stari Egipcani.

2.K'o student sam bija u tetatar levo,a takoj ga vikali zatoj sto je imaja ulaz sa levu stranu,i ja sam tuj vecito bija neki levicar;svi na jednu stranu,ja na drugu,a prihvatli me zbog onoj leskovacko ,,Č";mnogo sam gi bija simpatican. 

3.Saradjivao sam i sa govornicku marketingsku nacionalnu agenciju,skraceno GOMNA,a bio sam i deo govornickog edukativnog centra,skraceno GOVEDO.

4.,,Na malceku stolicku sedi,a u golemo nebo gleda."-Rade Jovic

5.Kude nas u svaki grad ima medjunarodno takmicenje,al' kako se organizuje!?Okupis 5-6 coveka iz Srbije i pozoves jednoga iz Makedoniju i te ti ga medjunarodno.Jos pa oni kad vikav,ovoj mnogu bezobrazno,kuku!

Za ovu izreku,Gile je pomenuo da su je svi citirali,a da se niko nije setio autora,te ga je on zato pomenuo.

Bilo je ovde i prorocanstva ,,Giletovog" dede Milojka,pa da proctamo:

,,Ce se smenjuju knezevi na vlast,pa ce dodju i kraljevi,a onda ce dodje neki sto ce dozivotno bude predsednik,i ce ga uvaliv u kucu cveca,a mnogi ce mu idu na groblje i ce vikav kako nece skrenev s njegov put,a nece ni budu svesni da su skrenuli u zivot.Po njega ce bude neki neobavesteni,a po njega ce se smenjuju silni predsednici,sto ce jasev tutku,da gu ne slomiv,sve dok se Turci pa ne vrnev na Balkan.Ce idev po ulicu i ljudi bez gace,ce vikav da su ugrozeni i ce masev sa sarene zastave,ce praviv parade,a rudari ce si i dalje radiv u trecu smenu."

Jeziva prognoza ljudi,jezivo.Ovde se Gile najvise zadrzao kod imitiranja govora Vojislava Kostunice,cime je kod publike izazvao najvece ovacije.Osvrnuo se i na prognozu oko gay parade,gde je rek'o da ne zna ko je tu ugrozen,da li aktivisti ili rudari.Takodje,pominjao je i radne akcije,gde se osvrnuo na jednu komicnu anegdotu.Prica ide ovako:

,,Radne akcije su 'ranile ovaj narod,a oni su 90-ih vikali da je toj glupost.Ja se secam kad smo imali radnu akciju,nateramo jednoga kolegu da sedi na panj i da na svaki pet minuta vika tek sad znam da nista ne znam,a mi uzedomo neke lutke od kreveti,pa gi obukomo k'o grcke mitske licnosti da izgledav i tako napravimo hor.Iza lutke se sam culo A,U,O pa naucimo samoglasnici,dok je ovaj vikaja na svaki pet minuta,tek sad znam,da nista znam.Utepamo se od smejanje,al' kad ni dosadi rekom'o mu Sokrate,ne jedi gov)na."

Takodje,ovde je bilo reci i o Vuku Karadzicu i deda Milojku,kao i o lokalnim mestanima tog doba,gde jedna gospodja rece Vuku:,,Ovde imate jednu ruznu rec."

,,A koju?"-upita Vuk,pa nastavi:,,Sve srpske rijeci su lijepe."

,,Pa ovu evo,ku*ac."-rece ona,a Vuk joj na to odgovori:,,Pa gdje si se bas od toliko rijeci uhvatila za ku*ac."

Bilo je ovde i starih fazona,o Giletovom radu u Nemackoj,o cemu sam vec pisao,ali i o lecenju kamena u bubregu,o cemu je jos stari dobri Djosa pricao u predstavi ,,Policijska stanica",s tim sto je taj fazon prepisan iz predstave ,,Dundjer".Takodje,Gile je napomenuo da je crven ban,sinonim za muski polni organ,a zlatni leptir za zenski,napomenuvsi da fanovi to pogledaju na You Tube.

Gile je rekao,da je ,,njegov" deda Milojko i njemu predvideo sudbinu,a to predvidjanje ide ovako:,,Ovoj dete ce radi 26 sati dnevno,kad polazi na rabotu ce gleda kako se vrca.",,I stvarno je takoj..."rece Gile,pa dodade:,,Ne iskacam iz kancelariju,i kad polazim gledam na kameru snimak kako odlazim.Ne stignem ni da se javim sam na sebe."Bojim se,da se on ovde narugao jednom politicaru koji ima ovakvu pricu za medije;ostaje vam da sami zakljucite.

Ovde ovoga puta u publici nije bilo Mije COOLica(Kulica),da svom kolegi pruzi podrsku kao prethodna dva puta,dok je Gile kao i uvek bio ljubazan sa fanovima,gde je pri tom najavio sledece vidjenje za mesec dana,na istom mestu,u isto vreme,gde ce tema biti njegove price iz Rusije.Naravno da cu i tada otici,verovatno ce pasti i nova fotka,ali posto i fotki i tekstova o Giletu ima dosta i videli smo ko je on,nema potrebe vise da se ovaj blog njime bavi,osim u izuzetnim slucajevima.

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje