Kako se sa svojim fanovima druzi Darko Filipovic,a kako Bruno Langer(Atomsko skloniste)?

Poslednjeg dana u avgustu mesecu,ali ne i na Rostiljijadi,Leskovac je imao prilike da uziva u jednom turbo-folk koncertu,a odmah posle toga i u jednom hard rock koncertu.Sklad ta dva zvuka bas i ne ide,ali verovatno izvodjacima vremenski to odgovara,no pustimo se sad toga,da vidimo kako smo se mi to zabavili.

Koncert Darka Filipovica bio je zakazan za 21 sat i Darko je dosao na vreme,ali je na binu koji minut kasnije izasao zbog ubedjivanja fanova da ga za druzenje sacekaju posle koncerta.

Ovo vece,on je otvorio svojim prvim singlom ,,Ona,ona" da bi posle toga izveo sledece svoje singlove:Trebas mi,Nemoj da me gledas sa visine i Oprosti za sve.Posle svojih singlova Darko  je na koncertu pevao najvece hitove narodne muzike svih vremena i dobro zabavio publiku,u roku od sat i po.Koncert je opet zatvorio pesmom ,,Trebas mi" za koju je i rekao da mu je najlepsa od svih koje je snimio,sto je svakako i u pravu,ali da vidimo mi,kako je on to postupio sa publikom i da li je ispunio svoje obecanje.Posle jednog dobrog narodnog veselja,po Darka je dosao auto opstine Leskovac ,,Opel Corsa" sive metalik boje u koji se on udobno smestio,masuci fanovima i tako PREKRSIO SVOJE OBECANJE.Fanovi mu se bas nisu radovali na mahanju,vec su mu uzvikivali da je jadan.Zasto je sve tako moralo da ispadne,o tome na kraju teksta.

Posle ovog koncerta sa tuznim krajem,usledio je koncert grupe ,,Atomsko skloniste" koji je vec imenovani pevac najavio,pa da vidimo sta oni nude.

Frontmen benda ,,Atomsko skloniste" Bruno Langer je na samom pocetku fanovima rekao da prvi put nastupaju u Leskovcu i da imaju tu cast da nam predstave rock'n roll iz Istre.Svi ih znamo kao hrvatski bend,ali mi se nesto cini da se oni tako ne osecaju,posebno ne frontmen njhov,ciji identitet govori koliko je on Hrvat,ali da vidimo da li je rec o dobrom coveku;ostalo je nebitno.

Atomsko skloniste je predstavilo svoje najvece hitove,nastale za svih ovih 40 godina,koliko vec traju.Mnogi od tih hitova mi nazalost nisu poznati,zato sto sam odrastao u nekom drugom kulturnom dobu,tako da cu navesti samo one koji mi definitivno jesu poznati,tipa Za ljubav treba imat dusu,Dusa mi ulicom luta bez kaputa,Pakleni vozaci i Devojka broj 8.Oni su koncert definitivno zatvorili sa pesmom ,,Za ljubav treba imat dusu" koju su dva puta izveli,a njihov koncert je trajao negde oko sat vreme.Posle koncerta,Bruno Langer je od strane organizatora dobio isti tretman,kao i njegov mladji kolega,tako da ostaje da se vidi,sta je on uradio.Uprkos nagovoru organizatora,on im se zahvalio na ponudi,ali im je napomenuo da publika ima prednost i ISPOSTOVAO SVE FANOVE DO KRAJA,BEZ RAZLIKE!SA SVIMA JE CASKAO,PO POTREBI I FOTKANJE PONAVLJAO,NESEBICNO JE AUTOGRAME DELIO,I U AUTO SEO KADA JE SA PUBLIKOM POTPUNO ZAVRSIO TJ. DOK ISPRED SEBE NIJE UGLEDAO BETON.

Zasto Darko nije mogao da bude ovakav i sta tu radi opstinsko vozilo?Evo odgovora:

Organizatori su zbog velike posecenosti ove manifestacije dali sebi za pravo da se bahato ophode sa publikom,otuda sve ove bespotrebne barijere i ovakvo ponizavanje publike.Otuda ugoscivanje uobrazenih ljudi poput Djuleta iz Van Gogh grupe,Bore Corbe,Saleta Tropico i njima slicnih.Jasno je da su zasluzili da im padne rejting,ali je pitanje kada ce to narod da shvati.Naravno,da skromni pevaci nemaju tu sta da traze,ali opet finansije sve diktiraju,pa zato neko mora da bude ponizan kao Darko Filipovic,pa da bude ljubazan sa organizatorima,a fanove da ne primecuje.

Ljudi,ja bi vam savetovao da se okanite ove manifestacije,kad su vec takvi,a ja cu da slusam Atomsko skloniste,ali kod kuce,a ne u nekom atomskom sklonistu,kao Djorjde Cvarkov i njegova baba u seriji ,,Drzavni posao" i to bas u vreme bombardovanja '99.

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje