Kako se Dr Miroljub Petrovic druzi sa svojim fanovima u svom domu?

Poznato je da je kontroverzni naucnik Dr Miroljub Petrovic posle 25 godina zivota u Beogradu napustio taj grad i nastanio se u rodno selo svog oca u okolini Leskovca.Ja naravno ne bih mogao da budem ja,kada ne bi iskoristio tu priliku da saznam ko je moj novi zemljak,zar ne.Sta me je to zaintrigiralo da upoznam ovog coveka?Razlog je taj sto se o njemu svasta govori u javnosti,sto dobar deo ljudi odobrava njegove stavove,ali se dobar deo njih tim istim stavovima i protivi.Naime,Miroljub zagovara biblijski koncept stvaranja sveta i coveka,sto ja licno podrzavam,ali se zato pobornici evolucije tome protive.Iskren da budem,Darvinovu teoriju evolucije smatram nepodobnom,jer da smo stvarno nastali od majmuna,danas majmuna ne bi bilo,zatim da je meteor stvarno pogodio dinosauruse,planeta bi nestala,a ne samo jedna vrsta zivih bica i da je zemlja stvarno bila uzarena lopta,od nje ne bi mogao da nastane zivi svet,vec samo prah i pepeo.O Miroljubu kruze price da je propao,pa je tako pobegao na selo,pa se pitam odakle mu pare da radi izolaciju dvospratne kuce;nesto mi tu nije jasno.O njegovim stavovima o obnovi Dusanovog carstva,mnogi to sa podsmehom gledaju.Moram da priznam kao pravnik da je Dusanov zakonik klasican srednjovekovni zakonik koji danas jednostavno ne moze da naidje na prakticnu primenu zbog ekonomskih i tehnoloskih promena koje je danasnja civilizacija dozivela.Takodje,smatram da je u redu da bude uvedena smrtna kazna kako bi se suzbile odredjene destruktivne aktivnosti koje su dovele danasnje stanovnistvo do njegove degradacije i depopulacije,jer znate kako glasi stara izreka ,,klin se klinom izbija".O Miroljubu takodje kruze price i da je adventisticki sektas.Ne znam sta o tome da kazem,sem da sam pronasao pojedina njegova predavanja na You Tube kanalu obrenovackih adventista;to ce on bolje objasniti.Mnogi Miroljuba smatraju rezimskim covekom zbog video kolumni u rezimskom Informeru,kao i zbog podrske Vucicu;ja licno smatram da mu to nije trebalo,ali to je njegova stvar.Ostaje samo da kazem kakav je bio sa mnom.

S obzirom da sam mu prvi put u kuci,on je sa mnom bio korektan,iako je poslovno zurio ka Beogradu.Moram da priznam da je na mene ostavio utisak jednog normalnog coveka,tacnije ni nalik na Miroljuba sa televizije.Bio je sa mnom smrtno ozbiljan i krajnje pozitivan.Uzrecica ,,bato" nije izostala;bio je u fazonu ,,'Ajde bato" kada sam podesio kameru za slikanje,ali dobro,to moze svako na ulici da vam kaze,ono ,,'Ajde sele" ,,'Ajde bato,baki" sta vec...Posle toga me drugarski potapsao po ledjima i svako od nas je otisao svojim putem.Ja sam naravno tu samo cinio uslugu jednom svom rodjaku koji je Miroljubov prijatelj,i tako ga upoznao.

***

Ovo bi bilo sve o Miroljubovoj druzbi sa fanovima uzivo.Na njegovom licnom forumu,prica je znatno drugacija,u sta mozete da se uverite ako procitate tekst ,,Kako se poznate licnosti virtuelno druze sa svojim fanovima?" ili to iskustvo sebi priustite na njegovom forumu,sto vam ne bi preporucio.Srecno!

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje