Kako se Branko Djuric Djuro druzi sa svojim fanovima?

Poslednjeg dana leskovackog filsmkog festivala,svima poznatog kao LIFFE,bilo je planirano u 18 casova u prostorijama LKC-a,bude odrzana tribina Mire Banjac ,,U krupnom planu" koja je otkazana,iako je pomenuta glumica tri dana boravila u Leskovcu o trosku grada;od nasih poreza.Eto,pored toga sto je bila gost na otvaranju festivala i POBEGLA OD PUBLIKE,a sada je jos i otkazala tribinu,i to iz nepoznatih razloga;SRAM JE BILO!Tu je naravno bilo planirano jedno dva i po sata kadnije zatvaranje festivala i dodela nagrada,pa predstava ,,Djurologija" u izvedbi Branka Djurica Djure,teme ovog teksta.Kako se ovo sa Mirom izdesavalo,moja cudna narav me natera da odem do narodnog pozorista,gde je pomenuto zatvaranje plus predstava bilo dogovoreno.Tamo zaticem reditelja i umetnickog direktora pomenutog festivala,gospodina Darka Bajica,inace jako kulturnog coveka,pa procitajmo razgovor.

,,Dobro vece gospodine Bajicu."-javih se coveku.

,,Dobro vece."-uzvrati on,pa upita:,,Kako ste?"

Molim vas da imamo u vidu ovo pitanje,jer moze otac da mi bude po godinama,a opet mi persira;to je kultura dragi citaoci,bas to!

,,Dobro sam.Vi kako ste?"-rekoh i uzvratih pitanjem.

,,Dobro."-odgovori on.

,,Cujem da ce se u narodnom pozoristu organizovati zatvaranje festivala i dodela nagrada u 9 uvece..."-zapoceh pricu.

,,U pola devet."-upade mi u rec.

,,Da li je ulaz slobodan?"-upitao sam.

,,Ne.To je najava za Djurologiju,evo sada je proba,znaci ko je kupio ulaznicu,bice cascen da gleda zatvaranje festivala."-kaze cika Darko.

,,Da li to znaci da posle zatvaranja festivala,niko nov nece moci da udje da gleda predstavu?"-pitam ja njega.

,,Da."-odgovori on.

,,Mozete li da mi kazete,ako nije tajna,ko ce od glumaca biti nagradjen?"-pitao sam.

,,Nije tajna.To ce biti Seka Sabljic i jedan mladi glumac iz Makedonije i vise niko od poznatih nece biti."-rece Darko Bajic.

,,Hvala vam puno."-rekoh Darku,kad u taj mah izlazi Djuro iz pozorista u pratnji direktorke LKC-a,Sanje Conic i lepo ga upitah za fotkanje,na sta on bez problema pristade,iako ga je vec cekao taksi.Ne znam da li vazi isti princip za dramske probe,kao i za tonske.Ko ne zna sta hocu ovim da kazem,neka procita moj tekst ,,Tonske probe".

Na zavrsnom cinu nisam mogao da prisustvujem,zbog privatnih obaveza,ali mogu reci da mi je malo zao organizatora sto su im Branko Cvejic i Mira Banjac otkazali gostovanja,a sve je bilo ekstra isplanirano.Takodje,moram da uputim kritiku voditeljima festivala Dragani Dabovic i Bojanu Pericu,ali i glumici Oliveri Viktorovic koji su nasamom otvaranju POBEGLI OD PUBLIKE!

Takodje,jako mi je zao sto sam bio sprecen da gledam predstavu ,,Djurologija" ali ipak delove predstave postavljam na svom blogu da zajedno uzivamo.Znam da je i tu publika malo negodovala na FB stranici LKC-a zbog cene od 1200 din./glavi,ali to vam je ona filozofija ,,veca ponuda,nize cene;veca traznja,vise cene" a Djuro sa tom predstavom nastupa sirom Evrope.



Smatram da nije u redu da ovako bude organizovano zatvaranje festivala,jer ko hoce predstavu,on treba i da gleda predstavu,a ko hoce zatvaranje,neka gleda zatvaranje,a ne da budu uslovljeni.Takodje smatram da pre zvanicnog otvaranja festivala ne treba organizovati nikakve premijere filma,niti promocije,vec to treba da ima neki redosled,ispada da sve pre otvaranja kao da nije deo tog festivala.Stvarno ne znam hoce li doci do popravke.


Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje