GiLeskovac u srcu i Dragoslav Brankovic,za mene cika Gile

Leskovacki glumac Dragoslav Brankovic,inace moj prijatelj i prijatelj moje porodice je na danasnji dan uz pomoc svojih prijatelja priredio Leskovcanima vece smeha i pesme kao lek za dusu u ovim teskim vremenima,onda kada je to svima najpotrebnije;i to u sali centra za ekonomiku i domacinstvo.Kao sto vidite,prave stvari ne znaju ni za vreme,ni za mesto,ni za kisu,ni za sneg.Zasto to kazem?Razlog je taj,sto uprkos kisi koja je kao luda padala,to mom starom prijatelju nije smetalo da dupke napuni pomenutu salu.O tome kako smo gospodin i ja prijatelji sam vec pisao,pocev od susreta iz detinjstva,preko bledjenja prijateljstva,pa sve do njegove skorasnje obnove.Kao i pre par meseci,tako i sada,moj prijatelj je dobio podrsku svojih prijatelja u redovima publike,tako da on slobodno ovaj svoj nastup moze nazvati ,,Vece sa prijateljima" ili ,,Medju svojima" ili ,,Gile i prijatelji" ,tako da iz ovoga vidimo kakav je bio sa publikom;pametnom dovoljno.Slavni Gile je naravno dobio podrsku i od svog kolege Mije COOLica(Kulica),sa kojim sam se takodje pozdravio,jer je sedeo u redu ispred mene(SKROMNOJ JAVNOJ LICNOSTI,NE TREBA VIP LOZA!),ali nisam zeleo da se fotografisem sa njim,zato sto sam to uradio tri dana ranije,o cemu sam takodje pisao.Mogu samo da kazem da je i Mija bio ljubazan sa publikom,kako sa mnom i sa drugima pre tri dana,tako i ove veceri.Sve sam rek'o,osim teme ovog nastupa.Sram me bilo!Evo odmah opisujem.

Gile je na svom nastupu imao i goste.Rec je aforisticaru Zoranu Jovanovicu,ali i Strahinji Nikolicu koji je publiku zabavio izvornim narodnim pesmama.Sto se samog Gileta tice,tu je bilo novih viceva,ali i starih anegdota iz njegove karijere,pa da krenemo redom.

Pitaju Putina sta misli o Trampu,a Putin kaze:,,Sta ja imam da mislim o njemu,niti je on moja mlada,niti ja njegov mladozenja.Leskovcanin bi na to rek'o ,,Cu ga je*em da mislim na njega."Gile na to jos dodade:,,To je dokaz da je Putin poreklom Leskovcanin."

Bilo je tu i lovackih prica,o tome kako lovci brinu o svojim psima,pa evo jedne:

Svi psi se deklarisu kao i ljudi;osnovci,VKV,akademici,nisko kvalifikovani,usko specijalizovani itd.

Evo jos jedne:

Imaja jedan komsija psa lovca specijalistu,s fazani ne radi,od svrake se plasi,jarebice nece da lovi,a on ga cuva i 'rani ga,jos ne dava da mu ga psuju!Psuj mu i majku i tatka;kuce mu ne diraj,ubiva za njega.Kad dodje onaj hiperinflacija,kad udari onoj nemanje,on ga dade za dzak brasno;tol'ko ljubav.

Gile se pozabavio i svojom prosloscu,o svojim angdotama sa studija,kako je od snimatelja,preko tonca(dok je studirao) dosao do glumca.Tada je napomenuo da ne moze da se pomiri sa tim,kad mu tonci kazu da nesto ne moze da se namontira,a on zna da moze.

Takodje,govorio je i o svom pokojnom kolegi Djosi,za kog je rek'o da ce za njega on uvek biti ziv i dao mu je nadimak Valter.Zasto bas Valter?Pa zato sto je Bogoljub Mitic Djosa poceo karijeru u vlasotinackom amaterskom teatru.Tu se Gile i nadovezao na ideju kako je predstavi ,,Crven ban je ban" dao ime;ideja je glasila ovako:,,Crven ban,je*an".Pricao je kako je molio novinare da to promovisu.Rek'o je da su fanovi to odmah shvatili i umirali su od smha,ali novinari;jako slabo.

Posto je tu bilo jos puno komicnih detalja,najbolje da pogledate insert koji je uradio jedan od Giletovih fanova.

https://www.facebook.com/srecko.stankovic/videos/1890057064337672/

Sta vise reci,sem da smo jedan drugom na samom kraju pozeleli svako dobro,i da mi se Gile zahvalio,sto sam mu dosao na predstavu.

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje