Gile,Mija i fanovi

Kao sto je vec bilo najavljeno,stari leskovacki glumac Dragoslav Gile Brankovic imao je danas predstavu u Leskovcu,u prostorijama Instituta za naucno usavrsavanje.U pitanju je bila komedija koja je trebala da nas podseti na kulturu kakvu smo imali u doba tranzicije,tacnije u prethodnoj deceniji.Ovom predstavom,obelezeno je secanje na jedan period gde smo,moze se reci,puno se smejali,puno pevali i nismo znali za dosta,za razliku od danasnjeg vremena gde puno cutimo.O svojim starim susretima sa Giletom i Mijom nemam potrebe da ponavljam pricu,zato sto vec o tome postoje tekstovi na mom blogu,mozda cak ne treba ni opisivati njihovu komunikaciju sa publikom,jer je vise to postalo opste poznata stvar da su oni sa svojom publikom od uvek bili ljubazni i korektni;reci cu samo da je Gile fanovima posle odrzane predstave rekao da objavljujem na internetu iskljucivo istinu i da se kod mene o ovom dogadjaju mogu informisati.Ovde je pravo iznenadjenje za mene bio dolazak Mije COOLica(Kulica),o kome sam takodje jedan tekst napisao,ali mozda i ne bi trebalo to da mi predstavlja iznenadjenje,zato sto je,bar u Leskovcu opste poznato da se glumci uvek medjusobno podrzavaju i da uvek kad imaju vremena,posecuju nastupe svojih kolega.Sto se Mije tice,njega mozete pratiti na radio stanici ,,Belle Amie" svake subote od 13 do 15 casova,gde on ima svoju emisiju ,,Crikus M",a sto se Gileta tice,ostaje vam da pratite njegovu Facebook stranicu ,,Smesna strana sveta" i da tako saznate kada on nastupa u vasem gradu,pa da se zabavite i upoznate ga.Posto je vec sve dovoljno receno o njima,ostaje nam da vidimo na sta nas je to Gile  podsetio;sledi vic:

,,Radeo sam ja u Nemacku i odlucim da se istusiram posle posla.I odem do kupatilo,al' zaboravim da ponesem ciste stvari;ostale mi u restoran,kude sam radeo.I koje cu sad,musko sam,ne ide da idem gol medju ljudi,niti pa strokava odeca na cisto i namirisano telo;nego vido'  jedno badem mantilce,pa se ogrnu s'njega i obu' neke babine papucke sto imale napred i usta,i usi,i oci,k'o neki zecevi bili na nji;i otidem dole do sank da popijem nesto i uzmem si stvari.Kad ono,neki me od pozadi s'prs' dodiruje.Ja se obrnem(a restoran bija zatvoren),ono baba kod koju sam radeja,gola golcijata;vika mi ,,Come,come.Come,come."

Ja gu odgovaram ,,Nichts come!"

Kad 'oces,uvati me baba za ruku i frlji me u spavacu sobu,pa me ukljuci na onija elektro-sokovi;tresja sam se k'o Teslin eksperiment.A u sobu bila 12 ogledala,k'o da gledam 12 babe,i na plafon bilo ogledalo.Ona pocela da vristi,a od asmu bolovala,pa ne znam dal' se gusi il' uziva.

Kad se baba primiri,ja vati u beganje,al' naidjo na gay paradu;3 000 pedera,ja sam,lele.Pa uvati tuj u beganje,i dok ima kiseonik u pumpu,ja bega,posto uzedo bocu iz restoran,kude sam radeo.Al' kad nestade kiseonik,oni me stigose,i od tad,do danas,mene ,,dusa" boli."-rece ovo Gile pokazujuci rukom ka svojoj zadnjici,na sta fanovi prsnuse u smeh,kako i ne bi,ovo je jos 'davno Giletov kolega Bogoljub Mitic Djosa ispricao,koga je prosle godine na svom nastupu i Mija COOLic(Kulic) pominjao,sa onom pricom o atmosferi i kokainu(ko se seca).

Takodje,Gile nas je podsetio i na stari stos iz predstave ,,Dundjer",za koju je on licno uradio scenario i reziju,a stos glasi ovako:

,,Braco pederi i sestre lezbejke,nemojte da prolazite kroz Srbiju,jer 'oce mnogo da utepuju.Nemoj ve zavara,njihovo psovanje u dupe,jer toj neje kompliment,nego opomena pred ubivanje."

Bojim se da zbog nove vlasti,ovaj stos ne moze vise da bude na mestu,sto je prava steta.

Takodje,Gile je odvalio i stos u upadu Ciganina u Afriku,medju lavove i ljudozdere,koji glasi ovako:

,,Leteja avion prema Afriku,i iz nejga ispade Cigance sa svem harmoniku i toj medju ljudozderi.I sad,koje ce raboti;on uzede onuj harmoniku i poce da svira Sabana Bajramovica i da zavija tuj,te ga oni batalise i otidose si.Po toj on nadje neki sator da se udomi,kad 'oces,e te ga lav.On uvati Ciga,poce mu vika ,,Juriiis",al' nema nista,lav mu jos blize pridje.On poceja da peva na lava ,,Kalasnjikov,kalasnjikov",kad 'oces icepi ga lav u jednom komadu;dade mu kalasnjikov;tek cujes dvojicu lavovi,sto gledali toj,domundjujev se:,,A,icepi ga gluvca."

Ovo je Giletu posluzio da apeluje publici sledece:,,Ne pricajte na gluvi nista od muziku."

Ovaj apel sam morao licno da shavtim,posto puno ljudi danas gleda muziku,a ne slusa je i tesko im je neke stvari objasniti.Bilo je tu jos puno fazona,ali to ostavljam vama citaocima,da saznate licno od vaseg glumca.Mogu reci samo,da je ulaz kostao 200 din./glavi i da su bili prisutni stari ljubitelji Giletovog humora,kao i njegovi prijatelji.

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje