Kako Sasa Radulovic postupa sa svojim biracima?

Nedavno je u Leskovcu otvorena kancelarija pokreta ,,Dosta je bilo" gde je njen lider Sasa Radulovic skupljao potpise za predsednicku kandidaturu.Ovu pricu ne mogu da uvrstim u tekstu o mitinzima,zato sto je covek rekao da ne zeli da drzi mitinge,zato sam i odlucio da napisem nov tekst.

Dok su gradjani dobrovoljno davali potpise Radulovicu za kandidaturu,on je izneo svoj program,razlog kandidovanja,sanse kandidata na izborima,kao i neuspeo plan o obnovi DOS koalicije.Posle kratko odrzane konferencije,Sasa je odlucio da ispostuje svoje birace,da se fotka sa njima,daje autograme i pozdravlja se.Tom prilikom,primetio sam da je jako ljubazan sa biracima i da moze apsolutno svako da dodje do njega.

Sasi sam napomenuo da se znamo sa Tvitera,sto mi je i on sam potvrdio.Ipak,nas susret je trajao suvise kratko zbog velikog interesovanja naroda za njega,a i njegovog kratkog vremena,posto je obilazio vise gradova u jednom danu.Ovde su pojedini biraci ovu priliku iskoristili,da se malo nasale na nejegov racun,sto je on i prihvatio,tako da sve u svemu,ovo i nije bilo tako lose.


Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje