Kako se Rada Djuricin druzi sa svojim fanovima?

Cuvena filmska i pozorisna diva Rada Djuricin imala je predstavu ,,Primadone" koju je leskovackoj publici predstavila zajedno sa svojom mladjom kolegenicom Tanjom Boskovic.Posto sam imao prilike da Tanju Boskovic upoznam pre 3 godine i imao lose iskustvo sa njom,resio sam da propustim ovu predstavu,ali to nije razlog da sticem bilo kakve predrasude o Radi Djuricin.Zato sam odlucio da odem do Narodnog pozorista,na samom kraju predstave i saznam ko je u stvari drevna diva nase glumacke scene.Pre no opisem Radino druzenje sa fanovima,hajde da zainteresovane informisem o temi predstave:

Dve zene,dve glumice,dve primadone.Zive u napustenom pozoristu sa nadom da ce ga sacuvati od rusenja.
Volele su istog coveka,direktora,glavnog glumca i rezisera tog pozorista.Jedna mu je bila zena,a druga ljubavnica.  

Duhovita, tragikomicna prica o starom, sentimentalnom rivalstvu, o ljubavi i nadi, o snovima i javi, o promeni, o pobedi… 

(opis predstave preuzet sa Facebook stranice beogradskog teatra) 

Posvetimo se Radi;ulazim u pozoriste,normalno na sporednom ulazu i vidim Radu kako razgovara malo sa organizatorima,malo sa fanovima,a Tanje nigde.Stupam ja u kontakt sa Radom i evo kako se to odvijalo:

,,Izvinjavam se,imam jedno pitanje za vas."-rekoh Radi.

,,Izvoli,slusam."-odgovori ona.

,,Da li moze jedna slika?"-glasilo je moje pitanje.

,,Ne moze."-odgovori Rada.

,,Zasto?"-nadovezah se.

,,Pa zato sto se salim!"-rece Rada,smesuci se u veri da tako opusta atmosferu.

Ovde zastanimo.Pre 3 godine,upoznao sam Tanju Boskovic kada je bila clan zirija na LIFFE festivalu u Leskovcu.Prikazivao se film ,,Losa sudbina" koji bas i nije bio po mom ukusu,ali to nije tema ovog teksta.Kada se film zavrsio,kako sam ustao i okrenuo se,tako sam ugledao Tanju Boskovic i taj susret(da se podsetimo) izgledao je ovako:

,,Izvinite,da li moze jedna slika?"-pitao sam Tanju.

,,Ne moze."-odgovori ona.

,,Zasto?"-nadovezah se pitanjem.

Nakon ovog pitanja,Tanja izjuri iz kulturnog centra,kao da je jurila ljuta guja,iako je prstom nisam dotakao.Fanovi su tada bili zateceni,ALI TO JE ODRAZ NJENE KULTURE!

Ovde se treba pitati,da li je ovaj Radin gest slucajan?Naravno,da nije.Tanja se pozalila svojoj starijoj kolegenici kako je dobila kritiku na ovom blogu i verovatno je Radu i upoznala sa mojim starim tekstom o rediteljima,gde sam glumicu Tanju Boskovic pomenuo kada sam pisao o Goranu Markovicu,koji je tada otvorio taj festival.

Da se vratimo Radi,ona je bila ljubazna sa fanovima,imala je strpljenja,nije joj smetalo ponavljanje fotkanja,cak mi je trazila da vidi nasu zajednicku sliku.U tom trenutku se pojavi Tanja Boskovic,ali ne da se druzi sa fanovima,nego da se pozdravi sa organizatorom i OPET SE ZAVUKLA U GARDEROBU;STO DALJE OD FANOVA!

Nisam se ni trudio da komuniciram sa Tanjom Boskovic,s obzirom da sam poducen prethodnim iskustvom.Umesto toga,zahvalio sam se Radi Djuricin na ljubaznosti,na sta mi ona rece ,,Nema na cemu sine."

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje