Kako se Pero Zubac druzi sa svojim fanovima?

Pesnik i knjizevnik Pero Zubac je imao cast da 6.maja.2016.godine u visoj poslovnoj skoli ,,Misa Anastasijevic" u Leskovcu odrzi izlaganje o istaknutom trgovcu u doba kneza Milosa Obrenovica,po kome pomenuta skola i nosi ime,ali i da podeli istoimene nagrade nekim istaknutim Leskovcanima.Ovaj dogadjaj trajao je u periodu od 12 do 13 casova,da bi posle toga usledilo posluzenje i koktel za posetioce.Bas u tom trenutku,fanovi su imali prilike da upoznaju istaknutog pesnika i knjizevnika,gde je vece interesovanje za njega vladalo medju fanovima srednjih godina,ali ni omladina nije izostala.Peru Zubca sam upoznao u toj guzvi,tako sto sam ga kaziprstom desne ruke dotakao po desnom ramenu,na sta se on okrenu i zapocehsmo razgovor.

,,Postovanje gospodine Zubac."

,,Postovanje."-uzvrati cika Pera.

,,Kako ste?"-pitao sam.

,,Dobro."-bio je kratak Pero.

Nakon standardnog uvodnog dela,malo sam resio da pohvalim Peru Zubca,sto je njemu i odgovaralo.Rekao sam mu da je imao sjajno izlaganje,gde sam imao prilike da vidim zadovoljstvo po njegovom izrazu lica.Posle ove hvale,usledilo je moje pitanje u formi obavestajne recenice:,,S obzirom da cenim pesnike i knjizevnike,nadam se da vam nece smetati da imamo zajednicku sliku." ,na sta Pero rece:,,Naravno da mi nece smetati."

Pero nije pravio problem kada su fanovi ponavljali fotkanje,jedino su mu selfi fotografije bile cudne,ali je i njih prihvatao.

Ovo caskanje posmatrao je i direktor jednog preduzeca,koji me zamoli da mu pomognem da upozna Peru,na sta sam ja pristao,rekavsi Peri ga je izvesni gospodin njegov veliki postovalac.

Kada je Pero zavrsio druzenje sa svojim fanovima,pozvao me da pristupim vec pomenutoj zakuski,sto sam bez problema prihvatio.

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje