Kako se Vladimir Jelic druzi sa svojim fanovima?

Pre par dana,moj komsija imao je turu do Surdulice;trebao je neku kafu da isporuci.S obzirom da nisam imao nikakve obaveze,odlucio sam da mu pravim drustvo.To putovanje desilo se jednog suncanog 7.aprila.2016.godine gde je bilo malo pevanja,malo pricanja viceva,malo osvezenja hladnim napicima,ali i rasturanje frizura samih od sebe zbog velike vrucine.Krenuli smo iz rodnog Leskovca u jutarnjim casovima,a na povratku,kao i na polasku imali smo prilike da prodjemo kroz Vladicin Han,gde je igrom slucaja bas tog dana nasa vlast otvarala neke fabrike,sto me bas i nije interesovalo.Medjutim,posto je moj komsija veliki fan zvanicnih medija,odlucio sam da mu pruzim podrsku u pracenju ovog dogadjaja,gde smo na njegovu zalost skoro sve propustili,osim onog sto je mene interesovalo,a to je kako se poznate licnosti druze sa svojim fanovima.Na svom blogu sam nedavno svoj stari tekst o mitinzima azurirao,gde sam naveo da clanovi vladajuce garniture NE PRAKTIKUJU FOKTANJE I POZDRAVLJANJE SA SVOJIM PRISTALICAMA,sto se i sada desilo,ali tu je bio prisutan i voditelj Dnevnika RTS-a Vladimir Jelic,koji je ujedno i pevac u jednom od crkvenih horova.Ha,pevac;zar to nije povod za mene?Hm,rekao bih da jeste.Da li se Vlada Jelic,kako ga inace zovem,druzio sa svojim fanovima i kako?Evo prilike da sada saznamo.

Nakon zavrsenog dogadjaja,s obzirom da biraci nisu imali prilike da upoznaju svog lidera,odlucili su se za preostalu poznatu licnost.Vladimir Jelic je to bez problema prihvatio i APSOLUTNO SA SVIMA BIO LJUBAZAN!Na kraju samog susreta,Vlada je svojim fanovima onako sav srecan rekao:,,Ljudi,hvala vam sto se slikali sa mnom,da ste mi svi zivi i zdravi!"

Ovde moram da napomenem da Vladimir nije pravio razliku izmedju Cigana i Srba,s obzirom da su mu i jedni i drugi prilazili,vec je sa svima bio korektan!

Ostaje sada i da odgovorim zasto kasnim sa pisanjem ovog teksta.Razlog je taj sto bas i nisam bio raspolozan za piskaranje,te sam ovih dana pomno pratio desavanja na raznim drustvenim mrezama.S obzirom da sam puno toga napisao na svom blogu,priznajem da sam se malo i umorio od toga,pa zato tako cesto i ne pisem tekstove,ali ne odustajem!

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje