Pozadina emisije ,,Bracni sudija"

Emisija ,,Bracni sudija" koja je do skora bila emitovana na televiziji ,,Pink",danas trenutno skinuta sa programa,uspela je da privuce paznju mnogim gledaocima,tako da se oni od silnog smeha i brojnih humoristickih scena nisu ni setili da postave neka kljucna pitanja,pa se vlasnik televizije ,,Pink" Zeljko Mitorvic i produkcijska kuca ,,Emotion" nisu ni trudili da otkriju pozadinu ove emisije.Kako bi otkrili tajne ove emisije,moramo sebi da postavimo odredjena pitanja,pa krenimo.

1.Da li su prikazane price realne ili izmisljene?

2.Kako se vrsi snimanje?

3.Kako se glasa?

4.Kako se vrsi isplata novcanih nagrada?

Moj komsija G.S. bio je ucesnik u ovoj emisiji,te on moze kroz jednu pricu da odgovori na sva ova pitanja.Dakle,cetiri pitanja,a jedan odgovor;citamo pricu:

,,Sta da ti kazem,snaha nas je prijavila.Moja supruga i ja smo pratili emisiju,ali nismo imali namere da ucestvujemo.Bili smo iznenadjeni,ali sta je tu je;prijavljeni smo,ucestvujemo,nema nazad."

G.S. dalje nastavlja:

,,Ekipa Pinka je dosla do Leskovca.Docekali smo ih i sproveli do nase kuce.Doruckovali su sa nama,a onda je pocelo snimanje emisije.Prvo nas je novinarka intervjuisala,a onda su radnici TV Pinka postavili kamere u sobi,tonac je zauzeo svoje mesto,scenarista sastavio pricu,reditelj nam je davao zadatke koje smo morali da izvrsimo...Tema je bila kako ja kao bajagi ne skupljam mrvice od hleba,kako sam nemaran i kako se zbog toga stalno svadjamo.Kao sto vidis,u pitanju su IZMISLJENE PRICE!Tebi je bar poznato da moja supruga nema takvih problema sa mnom...Secam se da su prsnuli u smeh,kada sam mrvice od hleba gurao nogom ispod tepiha.Terali su me da to vise puta ponavljam.Takodje,jedna od scena u prilogu bila je i to kako me supruga kritikuje,kako ne moze da me prati i da non-stop usisava.Znam da smo tada uzeli jedan stari usisivac sa onim pocepanim crevom,gde je ona drzala to crevo,kao da nije pocepano,a onda sam kao ja to u besu pocepao.Snimanje je trajalo puna tri casa.Rekli su nam da nisu imali puno problema sa nama.Kazu da u praksi snimanje po kucama im traje osam radnih casova,ali to zavisi od toga sa kakvim ljudima imaju posla,ko koliko kapira.Ocigledno da ne kapiramo sporo,cim je snimanje kratko trajalo."

Pitao sam svog komsiju koja ih je to novinarka intervjuisala,na sta mi je on rekao sledece:

,,Ti mislis da je Sanja Marinkovic.Nije.Ona ne ide na teren,prevario si se.Radi se o jednoj meni nepoznatoj novinarki.Mi smo Sanju videli tek kada smo stigli u Beograd na snimanju emisije.Ekipa Pinka nas je sacekala na stanici i kombi vozilom nas dovezli do Simanovaca,do sedista televizije.Brzo posle toga smo usli u studio.U poroti smo imali dvoje mladih ljudi.To su bili jedna voditeljka i jedan pravnik,koji su meni bili nepoznati,a sa njima u poroti je bila i Verica Rakocevic.Sto se tice njihovog glasanja,dame su dale svoj glas takmicaru,a gospodin takmicarki i tako sam pobedio svoju suprugu u ovoj igri."

Moj sused nije zeleo da krije tajnu o glasanju i isplati novcanih nagrada,pa da vidimo o cemu se radi.

,,E vidi ovako,glasanje mi se nije dopalo,zato sto likovi u publici GLASAJU FORME RADI!TU POSTOJI JEDAN TZV. TAJNI ZIRI KOJI KLASIRA SNIMLJENE PRILOGE PO TOME KOJA IM SE  TEMA NAJVISE DOPALA,A KOJA NAJMANJE.ODMAH POSLE SNIMANJA,A PRE GLASANJA REKLI SU NAM U BACKSTAGE,DA CEMO BITI TRECI I OBJASNILI NAM KAKO TO FUNKCIONISE!Sto se isplate novcane nagrade tice,dobili smo 30 000 dinara,s tim sto su nam odbili PDV i putne troskove,kao i troskove snimanja i isplatili novac za 6 meseci od dana objavljivanja nagrade u iznosu od 20 000 dinara,sto je ravno jednoj prosecnoj plati,te se brzo potrosilo."

Dakle,ovo bi bio samo jos jedan dokaz da je rec o spinovanju,jeftinoj zabavi i slepilu za gledaoce!

 

U ovoj prici,moj komsija je zeleo da ostane anoniman,te sam bio prinudjen da umesto njegovog punog imena i prezimena navedem inicijale.

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje