Kako se Djule Van Gogh druzi sa svojim fanovima?

Rock grupa Van Gogh su 2.9.2015.godine imali koncert na leskovackoj Rostiljijadi.Leskovacka publika nije nimalo krila,da im je velika cast da ugoste jednu takvu grupu,koja je ostvarila svetsku slavu i cije se pesme poslednjih godina mogu naci na brojnim top listama MTV-a.Ovi momci su mozda cak i najvise ljudi okupili do sada,od svih izvodjaca koji su nastupali u Leskovcu,tako da ne bi bilo lose da vidimo kakav su koncert napravili i kako su se druzili sa svojim fanovima.Pre nego da se ekipa pojavi na binu,fanovi su imali prilike da uzivaju u house-mix verziji pesme ,,Neko te ima",a onda su se clanovi benda popeli na scenu i otvorili koncert pesmom ,,Skacem,skaci".Posle ove pesme,usledile su i Ne volimo se,Mama,Kiselina,Opasan ples,Plastelin,Delfin(samo refren),Da li zna,Tanka nit,Brod od papira,Aerodrom,Neko te ima,Prva i poslednja kap,Kolo,Klatno,Spisak razloga,Vrteska,Za godine tvoje,Nesto vuce me dole,Andjele moj brate idr.Ovaj koncert je protekao malo neuobicajeno zbog samog Djuletovog nastupa,tako da to ne mozemo da zanemarimo,vec takve stvari moraju da budu istaknute.Naime,o cemu se tu radi.Djule je par puta setao oko bine,pozdravljajuci se sa fanovima,grleci ih,ali svaki pokusaj za fotkanje je tada bio bezuspesan,s obzirom na to da se radi o coveku nemirnog duha.Zasto to kazem?Zato sto je mene tada zagrlio,kada je obilazio fanove i ja sam pokusao tada sa njim da se uslikam,sto je bilo definitivno nemoguce.Naravno,pored ovoga nisu izostale i neke druge aktivnosti na ovom koncertu.Koje su to aktivnosti?U te aktivnosti spadaju snimanje publike telefonom i prenosenje odredjenih poruka tim istim fanovima.Sta je to Djule porucio fanovima?Mozda ne bi bilo lose da taksativno navedem sve te poruke.Idemo redom:

 

1.Rostiljijada nije vasar,to je tradicija.Tako govore samo seljaci iz velegrada koji nemaju nista sem smog.

 

2.Govorili su nam da cemo na jugu naici na primitivce koji vole samo turbo-folk muziku,ali vidimo da to nije istina.Zapevajte sa mnom,neka vide foliranti sa severa,da je na jugu iskrena publika,koja ima srca,duse i ne folira se.

 

3.Vi ste jedan divan narod i steta je sto vas ne prikazuju na televiziji,nego prikazuju decu estradnih zvezda koja nemaju sta da kazu,a misle da je sva mudrost u njima i ku*ce se pred TV kamerama i novinarima.

 

4.Ako vam vas grad ne da sansu da uspete,imate prava da ga napustite i potrazite srecu na drugom mestu,jer je nit jako tanka.

 

5.Ne gledajte televiziju,jer tamo prikazuju seljake od kojih ste vi mnogo pametniji.Ne dozvolite da vam vredjaju inteligenciju.

 

6.Trudicemo se da se odupremo ovoj seoskoj muzici sa standova.

 

7.Vi imate stanove ovde preko puta bine vredne kao na Dedinju.Posto je kvadrat?Imate VIP lozu ovde.

 

On je tada pozdravljao sve prisutne na balkonima i prozorima,koji su iz svojih stanova pratili koncert.Pozvao ih je da sidju i sete se kako je bilo nekad,a najvise mu je za oko zapao lik koji je sa svojom kamerom snimao citav koncert iz svog kupatila.Trazio je aplauz za njega,rekavsi da je to ljudina,zato sto neovlasceno snima i odeven je u zutoj majici na brtele i kupacim gacama.

 

8.Leskovac ima najlepse devojke i mi cemo doci za par godina ponovo,a u starosti cemo preci da zivimo u Leskovac i ozenicemo se Leskovcankama,da nam prave kvalitetan ajvar.

 

Svakako,najinteresantniji detalj je bio taj,kada je Djule primetio kako jedan frajer ljubi svoju ribu na koncertu,te Djule odluci sa bine da mu javno poruci sledece:,,Momce,u moje vreme ti si morao za ljubljenje devojke u usta na javnom mestu,da u roku od dva sata doneses jako vaznu odluku.Cim se zavrsi koncert,moraces da doneses tu vaznu odluku,u protivnom ces pod kaznu sedeti kuci,gledati ove seljake na televiziji i sto je najgore,moraces sve to da nam prepricas."Kasnije je ovaj par morao da izadje na binu,gde ih je Djule predstavio.U pitanju su bili izvesni Marko i Jovana.Marko je morao Jovani da saopsti odluku.Pitao je da li ona zeli da se uda za njega,na sta je ona pozitivno odgovorila,a onda je u to ime Djule zatvorio koncert pesmom ,,Luda,luda".Takodje,jedan interesantan detalj na koncertu bio je kada je Djule porucio devojakama da cucnu,a momcima da skinu majice i masu istim.Ovo je svakako vredelo snimiti,jedino je steta sto nisu svi fanovi pristali na to,cak je i dve devojke izveo na binu da otpevaju jednu pesmu sa njim,a onda su morale nazad da se vrate u publiku.Pre toga su naravno dobile po jedan poljubac od njega.Postoji jos jedan detalj koji nije mogao da prodje neopazeno,a to je onaj trenutak kada je Djule otpio malo piva iz case i popljuvao svoje kolege iz benda i kada je svog gitaristu poljubio u nos.Ono sto je meni licno bilo najinteresantnije na koncertu,jeste to sto sam bio okruzen iskljucivo lepoticama,sto su sve bile slobodne i sto sam jednu od njih drzao na svojim plecima,dok je ona divljala uz Djuletovu pesmu ,,Spisak razloga".Kako sam inace saznao da su sve devojke oko mene bile slobodne?To sam saznao,tako sto je Djule trazio prvo od slobodnih momaka da dignu ruke,a potom i od slobodnih devojaka,gde sam video da su ruke digle apsolutno sve one koje su se zatekle oko mene.Nadam se samo da nisu lagale.Dobro,ovo je bila prica koju je Djule pricao,a sada da vidimo o cemu ja to redovno pricam na svom blogu,kada su u pitanju poznate licnosti.Kada se koncert zavrsio,OBEZBEDJENJE JE UDALJILO FANOVE KAKO BI CLANOVI BENDA UPALI U KOMBI VOZILO KOJE JE BILO PARKIRANO,TIK UZ BINU I DA LJUDI LEPO POBEGNU OD PUBLIKE!Na moj predlog,fanovi su opkolili kombi,tako da Djule nije imao drugog izbora,vec da teska srca prihvati realno druzenje sa svojim fanovima,a ne ONO PRIVIDNO KOJE NJEMU ODGOVARA I KOJE ON PRIREDJUJE DOK DRZI KONCERT,A EVO STA RADI POSLE KONCERTA!Nisam odustajao,dok nisam ostvario svoj cilj,iako mi je rekao:,,Covece,50 puta me slikas."Kada mu je jedan fan zatrazio selfi,Djule mu je porucio:,,'AJDE SELFI,J*B'O TE SELFI!!!"Neke fanove je cak i pivom polivao,za dlaku je falilo da udjem u taj uzi izbor,posto sam mu pokvario plan da POBEGNE OD PUBLIKE!Kada ga je jedan fan upitao za foktanje,Djule mu je uzvratio sledecim pitanjem:,,Volis li ti zene?"

,,Da."-odgovori ovaj.

,,Pa sta se sa mnom slikas!?Ja li ti na zenu licim!?Idi slikaj se sa njima!!!"-rece Djule,ono sto mu bese na dusi.

Pozva momak one devojke da pridju i svi zajedno da se fotkaju,sto one ODBISE,te mu on poruci:,,Moracemo sami nas dvojica,zajedno."

Pojedinim obozavateljkama,Djule je LIZAO TELEFONE POSLE FOTKANJA,A DOK JE BILO NAMESTANJE ZA FOKTANJE,ON SE PLAZIO I SVEG GLASA VRISTAO!Moram da priznam,da je pojedine obozavateljke ljubio u obraz,sto je stvarno dobar gest u odnosu na neke druge gestove,koje je primenio.

Sto se same svirke tice,meni su delovali kao jedan solidan bend,tako da je moj zakljucak da iza njihove karijere od 29 godina do sada,najvise stoji suvise jak marketing!

Za kraj,objasnio bih kako sam Djuletu pokvario plan da pobegne od publike.

1.Predlozio sam njegovim fanovima da opkole vozilo kojim se dovezao akter dogadjaja.U pocetku im je moj predlog delovao suludo,ali kada su videli da im nista drugo ne preostaje,moj predlog je bio prihvacen.

2.Kada akter nije imao gde,morao je da izadje,a onda sam im predlozio da opkole njega i licno ih sprovodio do njega.

3.Ovo moze da se primenjuje samo u manjim mestima,gde je obezbedjenje slabo organizovano.OVAKVI POSTUPCI SE U VELIKIM GRADOVIMA ZAVRSAVAJU SA SMRTNIM ISHODIMA,NAROCITO U ELITNIM DISKOTEKAMA!!!

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje